Ebben a fejezetben azokat a hibatípusokat tekintjük át, amelyekkel termékajánlatai frissítésekor találkozhat az eMAG Marketplace felületen.
Ahogy a termékek manuális feltöltésekor, a dokumentáció egyes elemeinek frissítésekor is különböző hibaüzenetekbe ütközhet, hiszen például a termék megnevezésének, márkájának, jellemzőinek, képeinek vagy leírásának, valamint az ajánlatra vonatkozó elemeknek (ár vagy készlet) ilyenkor is meg kell felelniük az eMAG szabványainak, annak érdekében, hogy a dokumentáció érvényesítésre kerülhessen, és a termékek megjelenjenek a weboldalon. Ellenkező esetben a termékdokumentáció elutasításra kerül, és az ismételt módosításokból adódóan elhúzódhat annak sikeres közzététele.
Javasoljuk, hogy tekintse meg a Hibaüzenetek a termékek frissítésekor fejezet további útmutatóit is, hogy ezzel kiegészíthesse a Hogyan lehet termékeket egyesével feltölteni? fejezetben részletezett, a manuális termékfeltöltést ismertető tudnivalókat.
Sikeres értékesítés!