skip to Main Content
()

 A Vásárlói panaszok aránya mutató eMAG Marketplace-értékesítőként, a fiókja Account Health mutatóinak része. A panaszok aránya azt méri, hogy az előző hónap 1. és 30/31. közötti referencia-időszakban az összes véglegesített megrendelés hány százaléka volt, olyan rendelés, amellyel kapcsolatban reklamáció érkezett. Az összes többi Account Health mutatóhoz hasonlóan, a Vásárlói panaszok aránya esetében is meghatároztunk egy célérteket, amely megjelenik a Dashboardon, a megnevezett mutatónál. Fontos, hogy a panaszok száma mindig a célérték alatt maradjon, mivel ezt a mutatót is figyelembe veszi a Kosárba gombot meghatározó algoritmus. Javaslataink   Kövesse figyelemmel a rendelés kiszállítási idejét attól a pillanattól kezdve, hogy átadja azt a futárnak egészen addig, amíg a rendelés eljut a vásárlóhoz. Hívja fel a vásárlókat és tájékoztassa őket a lehetséges problémákról, és próbáljon mielőbb megoldást találni a felmerült problémára. Folyamatosan elemezze a beérkezett panaszokat és vegye figyelembe a vásárlók javaslatait, és ezek alapján intézkedjen. Győződjön meg róla, hogy termékeinek termékdokumentációja…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?