A Vásárlói panaszok aránya mutató eMAG Marketplace-értékesítőként, a fiókja Account Health mutatóinak része. A panaszok aránya azt méri, hogy az előző hónap 1. és 30/31. közötti referencia-időszakban az összes véglegesített megrendelés hány százaléka volt, olyan rendelés, amellyel kapcsolatban reklamáció érkezett. Az összes többi Account Health mutatóhoz hasonlóan, a Vásárlói panaszok aránya esetében is meghatároztunk egy célérteket, amely megjelenik a Dashboardon, a megnevezett mutatónál. Fontos, hogy a panaszok száma mindig a célérték alatt maradjon, mivel ezt a mutatót is figyelembe veszi a Kosárba gombot meghatározó algoritmus. Javaslataink Kövesse figyelemmel a rendelés kiszállítási idejét attól a pillanattól kezdve, hogy átadja azt a futárnak egészen addig, amíg a rendelés eljut a vásárlóhoz. Hívja fel a vásárlókat és tájékoztassa őket a lehetséges problémákról, és próbáljon mielőbb megoldást találni a felmerült problémára. Folyamatosan elemezze a beérkezett panaszokat és vegye figyelembe a vásárlók javaslatait, és ezek alapján intézkedjen. Győződjön meg róla, hogy termékeinek termékdokumentációja…