Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Hogyan lehet beállítani az ingyenes szállítási küszöbértéket?

()

Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogy hogyan állíthatja be az eMAG Marketplace platformon a termékek ingyenes kiszállításának küszöbértékét.

Az ingyenes szállítási küszöbérték egy olyan rendelési összeghatár, ami felett a vásárló részére ingyenesen kerül kézbesítésre a megrendelés. A szállítási körülményektől függően, kiemelten figyeljen arra, hogy az ingyenes szállítási küszöbértéket a saját és a vásárló érdekeit figyelembe véve alakítsa ki.

Az ingyenes szállítási küszöbértéket a Logisztika – Szállítási költség (Transport) menüpont alatt állíthatja be. A kivételszabály hozzáadása gombra kattintva megnyílik a kivételszabályok hozzáadása ablak.

Az ingyenes küszöbértéket csak akkor kell megadnia, ha a Rendszer mezőben a rendelési értéken alapuló szállítási költség lehetőséget választja.

Először állítsa be a kezdő és záró dátumot, hogy megadja mely időszakban legyen aktív a szabály. Ezután a Rendszer mezőnél válassza ki rendelési értéken alapuló szállítási költséget, a kategóriánál a termékhez vonatkozó kategóriát, a Terméknél pedig írja be a termék ID-ját, PNK-ját vagy a termékkódot, és végül az Értéknél adja meg a szállítási értéket. Az űrlap jobb sarkában a Küszöb mező automatikusan megjelenik, itt kitölthető az ingyenes szállítási küszöbérték, vagyis az a rendelési összeghatár, ami felett ingyenes a szállítás a vásárló részére. Ezt követően kattintson a zöld Mentés gombra, és az új értékek automatikusan frissülnek majd a beállítások szerint.

Ha a vásárló rendelésének összértéke eléri az ingyenes szállítási küszöbértéket, akkor a kosárban, a rendelés részleteinél megjelenik, hogy ingyenes a szállítás.

Az ingyenes küszöbérték beállításakor javasoljuk, hogy vegye figyelembe a magas kosárelhagyási arány kockázatát. A Kosárelhagyási arány azon látogatók százalékos aránya, akik a kosárba tesznek ugyan termékeket, de a kosárba helyezést követő 48 órán belül nem rendelik meg azokat. Ez azt jelenti, hogy az ügyfél részben meghozta a vásárlási döntést, de valamilyen oknál fogva nem véglegesítette a vásárlási folyamatot – ezért legtöbbször az ár, a szállítási idő vagy a szállítási költség okolható.

Javasoljuk, hogy olyan értéket adjon meg szállítási költségnek, ami egyaránt előnyös az Ön és a vásárlói számára is. Amikor az vásárló úgy dönt, hogy megvásárol egy terméket, először a termék árát és a csomag szállítási költségét ellenőrzi. Ha túl magas a szállítási költség, akkor nagy valószínűséggel növekedni fog a kosárelhagyások száma, hiszen a vásárlók alaposan megvizsgálhatják a versenytársak ajánlatait is.

Ugyanez vonatkozik az ingyenes szállítási küszöbértékre is. Egy viszonylag könnyen elérhető ingyenességi határ megadásával növelheti a vásárló által kosárba tett és megrendelt termékek számát vagy értékét, vagyis a kosárértéket, ezáltal több eladást generálva.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé, annak érdekében, hogy a felület használatával kapcsolatban felmerülő kérdéseire a lehető leghamarabb válaszolhassunk.

További jó munkát kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE