skip to Main Content
()

Ebben az útmutatóban az elsődleges képekre vonatkozó eMAG dokumentációs szabványokat tekintjük át. A termék vizuális megjelenése döntő szereppel bír a vásárló figyelmének felkeltésében és a vásárlási vágy kialakításában. Emiatt az eMAG Marketplace felületen való sikere érdekében is kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb képeket készítse vagy válassza a termék bemutatásához. Az eMAG Marketplace-re feltöltött termékek képgalériájába alapkövetelményként legalább egy képet fel kell tölteni. Emellett javasoljuk, hogy legalább négy másodlagos képet is töltsön fel, hogy ezáltal tökéletesen prezentálhassa a terméket, hiszen a képek részleteinek és minőségének olyan jól kell a terméket bemutatniuk, hogy az felvegye a versenyt a fizikai üzletben való vásárlás élményével.   AZ ELSŐDLEGES KÉP Az elsődleges képen vonzónak kell lennie a terméknek, de olyan képet válasszon, ami csak az adott terméket ábrázolja, teljes egészében, minden egyéb tartozék vagy kiegészítő elem nélkül. A következők nem szerepelhetnek a képen: Más típusú termékek, Különböző logók, közelítések, Semmilyen szöveg, vízjel, kollázs, Tükröződések,…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?