Ebben az útmutatóban az elsődleges képekre vonatkozó eMAG dokumentációs szabványokat tekintjük át. A termék vizuális megjelenése döntő szereppel bír a vásárló figyelmének felkeltésében és a vásárlási vágy kialakításában. Emiatt az eMAG Marketplace felületen való sikere érdekében is kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb képeket készítse vagy válassza a termék bemutatásához. Az eMAG Marketplace-re feltöltött termékek képgalériájába alapkövetelményként legalább egy képet fel kell tölteni. Emellett javasoljuk, hogy legalább négy másodlagos képet is töltsön fel, hogy ezáltal tökéletesen prezentálhassa a terméket, hiszen a képek részleteinek és minőségének olyan jól kell a terméket bemutatniuk, hogy az felvegye a versenyt a fizikai üzletben való vásárlás élményével. AZ ELSŐDLEGES KÉP Az elsődleges képen vonzónak kell lennie a terméknek, de olyan képet válasszon, ami csak az adott terméket ábrázolja, teljes egészében, minden egyéb tartozék vagy kiegészítő elem nélkül. A következők nem szerepelhetnek a képen: Más típusú termékek, Különböző logók, közelítések, Semmilyen szöveg, vízjel, kollázs, Tükröződések,…
Ha már van fiókja, Eladói belépés