Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Hogyan készüljön fel az Account Health tesztre?

()

Ebben az útmutatóban megmutatjuk, mit kell tennie ahhoz, hogy sikeresen átmenjen a fiók újraaktiválási teszten.

Az utolsó hónapban elért rossz Account Health státusz az eladói fiók felfüggesztéséhez vezethet. A leggyakoribb problémák, amelyek befolyásolják a teljesítménymutatókat a következők: az eladó által törölt megrendelések, a megrendelések alapos ok nélküli visszaküldése, a termék visszaküldések magas aránya, az incidenssel véglegesített megrendelések vagy a vásárlói panaszok.

Ha a hónap végén a teljesítménymutatók nem érik el a szerződésben foglalt értéket, a fiók Account Health státusza kritikussá válik, és a fiók ideiglenesen felfüggesztésre kerül.

Amikor a fiókja felfüggesztésre kerül, Ön továbbra is hozzáfér a platformhoz, de az ajánlatai már nem lesznek aktívak az oldalon. Ahhoz, hogy újra aktiválhassa fiókját, el kell végeznie egy fiókreaktiválási tesztet. Az eladói fiók reaktiválási tesztet minden alkalommal el kell végezni, amikor a fiókja ideiglenesen felfüggesztésre kerül. A kérdések száma a negatív statisztikájú teljesítménymutatók számától függően változik.

Az első Account Health teszt elvégzésekor a kérdések legalább 60%-ára helyesen kell válaszolnia.

A második alkalommal, amikor a teljesítménymutatók nem az optimális értékekkel rendelkeznek, a kérdések legalább 80%-ára helyesen kell válaszolnia.  Ha harmadszor is ilyen helyzetbe kerül, a fiókja véglegesen felfüggesztésre kerül.

Account Health teszt elvégzése előtt a következőket javasoljuk:

 

Ellenőrizze azokat a mutatókat, amelyek státusza kritikus vagy very poor volt.

Az Account Health teszt elvégzése előtt javasoljuk, hogy vizsgálja meg azokat az okokat, amelyek az eladói fiókja ideiglenes felfüggesztéséhez vezettek. Az összes teljesítménymutató elérhető a Dashboard – Account Health szakaszában. Itt az egyes mutatók mellett láthatja a platformon végzett tevékenységének statisztikákáit.

 

Vizsgálja meg a problémás rendeléseket

Ha megtalálta a rossz teljesítménymutatókat, lépjen a Felhasználói Fiókom menü – Fiókmutatók szakaszába. Itt minden egyes teljesítménymutatóhoz grafikonokat talál. Válassza ki az alacsony értékkel rendelkező mutatókat, és ellenőrizze azokat a rendeléseket, amelyeket nem véglegesített időben, vagy amelyeket különböző okokból nem véglegesített. Itt hasznos információkat talál, amelyek segítenek Önnek a fiókja reaktiválási tesztje során.

 

Olvassa el az Account Health kézikönyvet

Miután azonosította az eladói fiókja felfüggesztéséhez vezető okokat, javasoljuk, hogy olvassa el az Account Health kézikönyvet, amelyet az eMAG Academy felületén bármikor elérhet. Ez a kézikönyv segítség az Ön számára, hogy sikeresen átmenjen az Account Health teszten. Javasoljuk, hogy olvassa el figyelmesen ezt a kézikönyvet. Információkat talál az egyes mutatókról, a teljesítménymutatók kiszámításának módjáról, valamint javaslatokat arról, hogy mit kell tennie ahhoz, hogy az egyes mutatók optimális értékekkel rendelkezzenek.

Végezze el az Account Health tesztet, miután megvizsgálta a problémás Account Health mutatókat

Amennyibe sikerült átmennie a teszten, ajánlatai 7 nap múlva ismét aktívak lesznek a weboldalon. Abban az esetben, ha nem sikerült elérnie a minimális helyes válaszok számát, akkor a tesztet elölről kell kezdenie. Egy kérdésnek egy vagy több helyes válasza is lehet. A helytelenül megválaszolt kérdésekre adott helyes válaszokat nem láthatja, ezért nagyon fontos, hogy figyelmesen olvassa el az Account Health kézikönyvet.

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé, annak érdekében, hogy a felület használatával kapcsolatban felmerülő kérdéseire a lehető leghamarabb válaszolhassunk.

További jó munkát kívánunk!

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE