skip to Main Content
()

Ebben a tájékoztatóban az irányelveket mutatjuk be, amelyek szükségesek az eMAG weboldalon feltett vásárlói kérdések megválaszolásához. Az, ahogyan a kérdésekre válaszol, az Ön vállalkozásának védjegye. Kiemelten figyeljen, hogyan kezeli az vásárlók által az eMAG.hu oldalra feltett kérdéseket és értékeléseket.   Tartalom Világos, érhető válaszokat fogalmazzon meg, amelyek konkrét információkat nyújtanak a vásárlók számára Köszönje meg a visszajelzést és az emlékeztetést, amennyiben szükséges; Ne tartalmazzon személyes preferenciákat; Ne válaszoljon a termékek árával és a kedvezményekre vonatkozó kérdésekre /kommentekre, az Ön válasza véglegesen az oldalon marad, és ha árakkal vagy promóciókkal kapcsolatban nyújt információkat, akkor azok félrevezetők lesznek a jövőben a termékoldalát látogató vásárlók számára; Ne válaszoljon a kínált szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdésekre/kommentekre; Ne válaszoljon a különböző márkák összehasonlítására vonatkozó kérdésekre/kommentekre   A termékfunkciókkal  és a vásárlói élménnyel kapcsolatos objektív kérdések/kommentek esetében: Fogalmazzon meg egy érhető, világos, egyszerű választ, amely választ ad a működés/használat módjára vonatkozó vásárlói kérdésekre;   Kérdés/komment formájában érkező panasz…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?