Ebben a tájékoztatóban az irányelveket mutatjuk be, amelyek szükségesek az eMAG weboldalon feltett vásárlói kérdések megválaszolásához. Az, ahogyan a kérdésekre válaszol, az Ön vállalkozásának védjegye. Kiemelten figyeljen, hogyan kezeli az vásárlók által az eMAG.hu oldalra feltett kérdéseket és értékeléseket. Tartalom Világos, érhető válaszokat fogalmazzon meg, amelyek konkrét információkat nyújtanak a vásárlók számára Köszönje meg a visszajelzést és az emlékeztetést, amennyiben szükséges; Ne tartalmazzon személyes preferenciákat; Ne válaszoljon a termékek árával és a kedvezményekre vonatkozó kérdésekre /kommentekre, az Ön válasza véglegesen az oldalon marad, és ha árakkal vagy promóciókkal kapcsolatban nyújt információkat, akkor azok félrevezetők lesznek a jövőben a termékoldalát látogató vásárlók számára; Ne válaszoljon a kínált szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdésekre/kommentekre; Ne válaszoljon a különböző márkák összehasonlítására vonatkozó kérdésekre/kommentekre A termékfunkciókkal és a vásárlói élménnyel kapcsolatos objektív kérdések/kommentek esetében: Fogalmazzon meg egy érhető, világos, egyszerű választ, amely választ ad a működés/használat módjára vonatkozó vásárlói kérdésekre; Kérdés/komment formájában érkező panasz…
Ha már van fiókja, Eladói belépés