Az Incidenssel zárult panaszok a referencia-időszakban beérkezett reklamációk száma, amelyek nem kerültek megoldásra határidőn belül. Ezt a mutatót a webhely fő ajánlatát meghatározó algoritmus használja. Egy panasz incidenssel zárul, ha a meghatározott időn belül nem adnak rá választ, valamint, akkor ha nem az Öné egy reklamációra benyújtott utolsó válasz. A mutató kiszámításának referencia-időszaka a következő: - Az előző hónap 1. - 28., 29., 29., 30., 31., 31. közötti időszak. - A két hónappal ezelőtti, -1. - 28. 29. 30. 31. 31. közötti előző referencia-időszak. A kapott értékek alapján az Incidenssel zárult panaszok száma a négy értékhatár egyikében jelenik meg, amelyek a mutató állapotát is jelzik, és ez a beérkező rendelések mennyiségétől függően változik. Ezek a következők: - Zöld - a mutató optimális állapotát mutatja - Sárga - a mutató javításának szükségességére vonatkozó figyelmeztetés. - Piros - a mutató kockázati szintjét jelzi. - Fekete - azt a kritikus állapotot mutatja,…
Ha már van fiókja, Eladói belépés