Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Dashboard – Termékek

()

Ebben a bemutatóban az eladói fiókja főoldalának Termékek szakaszával ismerkedhet meg.

A Termékek szakasz tartalmazza az eMAG Marketplace platformon felsorolt termékeinek általános helyzetét. Itt 3 ikon jelenik meg, amelyek megfelelnek a termékei teljes számának, mivel azok közétettek, érvényesítésre várnak vagy elutasított dokumentációval rendelkeznek.

A zöld színű Közzétéve fájl tartalmazza az eMAG Marketplace platformon elérhető és közzétett termékeinek aktuális számát.

Erre kattintva a platform átirányítja Önt a jóváhagyott dokumentációval rendelkező termékeinek listájára, a Termékeim menüpontban.

A sárga Érvényesítésre váró fájl azt mutatja, hogy hány termék vár a Marketplace dokumentációs csapatának hitelesítésére.

Kattintson a sárga ikon alatt található feliratra, és a Termékek – Termékeim menüpontban megtekintheti az érvényesítésre váró termékek teljes listáját.

Minden egyes alkalommal, amikor új terméket listáz vagy frissíti az eMAG Marketplace platformon már listázott termékeket, meg kell várnia a dokumentációs csapat jóváhagyását. Ők ellenőrzik, hogy a frissítések megfelelnek-e az eMAG dokumentációs szabványainak. Az alapos ellenőrzés után, ha nem találtak hibát, az új termékeit jóváhagyják ésígy termék megjelenik az eMAG webhelyen, vagy elutasítják, ha a dokumentációban hibák merültek fel.

Egyes jóváhagyott termékeihez kaphat néhány javaslatot a dokumentáció javítására, például: több kép hozzáadása, a leírás javítása vagy a jellemzők nagyobb számának kitöltése, ami segíthet az ügyfelek érdeklődésének felkeltésében.

A piros színű Elutasított dokumentációk fájl a dokumentáció hibái miatt elutasított termékek összességét mutatja.

A piros fájlhoz való hozzáféréssel közvetlenül az elutasított termékek listájára kerül átirányításra. Itt láthatja az összes olyan termékét, amelyet dokumentációs hiba miatt elutasítottak.

Egy termék elutasításának két fő oka van:

A platform által elutasított, amennyiben: nem ad hozzá képeket, nem tölti ki az összes kötelező termékjellemzőt, nem helyezi a terméket a megfelelő kategóriába, vagy nem tölti ki a megfelelő termékmárkát. Ebben az esetben a termék automatikusan elutasításra kerül, és nem jut el a dokumentációs osztályra.

Miután a dokumentációs osztály ellenőrzi a terméket, ha hibákat vagy helytelenül kitöltött elemeket talál, például helytelen címet vagy márkát, ellentmondásos jellemzőket, rossz minőségű képeket, hiányos leírást vagy érvénytelen EAN-kódot.

Minden egyes hiba a Visszautasítás oka oszlopban, minden egyes visszautasított termék mellett szerepel.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb választ kaphasson.

Sikeres értékesítést kívánunk!

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE