Ebben a útmutatóban az eMAG Ads – Vásárlói érdeklődés menüpontját mutatjuk be, ahol azonosíthatja a kínálatában azokat a termékeket, amelyek felé nagyobb érdeklődést mutattak és amelyeket népszerűsíthet, annak érdekében, hogy növelje a megjelenések és az eladások számát az eMAG Marketplacen.
A Dashboardon keresztül lépjen be az eMAG Ads menübe, a “Vásárlói érdeklődés” menüpontba. Az új oldalon javaslatokat kap az értékesítési potenciál és forgalom alapján vásárlók kívánságlistáján szereplő termékekre.
A legjobb hirdetési javaslatokat az alábbi kritériumoknak megfelelő, eladásra kínált ajánlatai közül kapja, csökkenő sorrendben, az értékesítés növekedésének becsült értéke alapján, amelyet a terméklista feletti fülekkel szűrhet:
- Összes ajánlat – az ajánlatai csökkenő sorrendbe lesznek rendezve az értékesítés növekedésének becsült értéke alapján.
- Új és népszerű – azok a termékek kerülnek itt listázásra, amelyeknek az elmúlt 14 napban volt forgalmuk és az elmúlt 60 napban kerültek közzétételre.
- Legjobban látogatott – csökkenő sorrendben, a legmagasabb látogatottságú ajánlatok jelennek meg.
- Legnagyobb kedvencek – csökkenő sorrendben mutatja a kedvencek listájára felvett, vásárlók körében népszerű ajánlatokat.
- A legnépszerűbb hirdetési javaslatok – gyorsan kiszűrheti a legjobb hirdetési javaslatokat az elfoglalt Buy Button pozíció, a forgalom, a vásárlók érdeklődése és az értékesítési becslések alapján.
Számos mutató segíthet kiválasztani a releváns, nagy értékesítési potenciállal rendelkező ajánlatokat. Ezeket megtalálja a “Vásárlói érdeklődés” menüpont alatt.
• Termék részletei
Láthatja a termék főképét, a nevét, a gyártóját és a kampány részleteit amelyben még aktív a termék. Ha a “több” gombra kattint, megtalálja a termék további azonosítóit.
Ezenkívül a termék neve alatt láthatja, hogy a termék aktív-e egy vagy több kampányban.
• Státusz
Megjeleníti az ajánlat státuszát. Az eMAG Ads kampányt csak az aktív státuszú termékekre futtathatja.
• Készlet és ár
Megjeleníti az aktuális készletet, a készletből hátralévő becsült napok számát és az eladási árat.
• Teljesítmény
A teljesítménymutatókat a megrendelések összértéke, a termékenkénti látogatások száma és a készlet mennyisége alapján becsüli meg a rendszer.
– A Super Hot terméknek nagyon magas az eladási esélye, mivel népszerű a vásárlók körében, és az elmúlt 30 napban nagyobb eladást és látogatottságot generáltak.
– Láthatja, hogy ajánlata milyen Buy Button pozíciót foglal el.
• Forgalom
Ez az oszlop egy folyamatjelző sáv, az egyes termékek forgalma alapján. A mutató figyelembe veszi az összes termék szuprakategória szintű forgalmi értékek szerinti rendezését.
Nagyon magas: Az alkategóriák szintjén kiemelkedően magas látogatással rendelkező termékek.Magas: Nagyszámú látogatással rendelkező termékek.
Közepes: Az alkategória szintjén átlagosan látogatott termékek.
Alacsony: Az alkategóriák szintjén kis számú látogatást elérő termékek.
Nagyon alacsony: Olyan termékek, amelyeknek nem volt látogatója, vagy amelyeket az elmúlt napokban nagyon kevesen látogattak.
Nincs látogatás: Nem látogatott termékek.
• Konverziós ráta – a Forgalom oszlopban található és a látogatások és az eladások számának arányát mutatja.
• Hirdetések
A Hirdetések oszlopban termékszinten töltheti ki az ajánlatot. További részletek jelennek meg, amelyek segíthetnek eldönteni, hogy a terméket hozzáadja-e egy hirdetési kampányhoz. Láthatja a Kampány feliratot, ha a termék már szerepel egy kampányban, az kattintásonkénti összeget kategóriaszinten és a kiválasztott termék értékesítési potenciálját.
Kampány: Ez a megnevezés olyan termékekre vonatkozik, amelyek legalább egy kampányban aktívak.
Ajánlat – A kategória szintű kattintásonkénti összeg ajánlott értéke jelenik meg.
Kínálat – itt töltse ki az ajánlatot termékszinten. Töltse ki a Kínálatot, hogy pontos értéket licitálhasson a kiválasztott termék kattintásaira.Azok a kiválasztott termékek, amelyeknél nincs kitöltött kattintásonkénti összeg, a kategória szintű ajánlott értéket veszik fel: Ajánlott kattintásonkénti összeg.
• Vásárlói érdeklődés: Forgalomalapú címkék és könyvjelzők megjelenítése.
– Legnagyobb kedvencek
– Legjobban látogatott
– Új és népszerű
Az ajánlatok megjelenítését a Vásárlói érdeklődés oszlopban megjelenített címkék alapján szűrheti, a terméklista feletti rendelkezésre álló fülek segítségével.
Termékek hozzáadása a kampányhoz
Ha terméket szeretne hozzáadni a kampányához, válassza ki a kívánt terméket, töltse ki az ajánlatot, és kattintson a Hirdetési kampányhoz való közzététel gombra.Ha a kampány közzététele gomb megnyomása előtt nem választott ki ajánlatot, akkor a rendszer automatikusan lekérdezi az ajánlott értéket vagy egy másik hirdetési kampányban beállított ajánlatot.Az összes létrehozott Ads kampány megtekinthető az eMAG Ads menü – “Kampányok menüpontban.” A termékeket, az ajánlott értéket és a napi költségvetést mindig szerkesztheti a “Műveletek – Termékek” oszlopban.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.
Sikeres értékesítést kívánunk!