Ebben a tájékoztatóban bemutatjuk, az eMAG Marketplace platformon előforduló egyik hibát, a Duplikált terméket. Azok a termékek, amelyek nem felelnek meg az eMAG Marketplace által előírt kritériumoknak, nem kerülnek közzétételre az eMAG honlapján. Ahhoz, hogy lássa a hiba miatt elutasított termékeit, lépjen az admin felületen a Termékek – Termékeim oldalra. Itt láthatja felsorolva az összes termékét, státuszuktól függetlenül. Az elutasított termékek megtekintéséhez kattintson az Elutasított dokumentáció fülre. Használhatja a szűrőket is. A Státusz mező legördülő menüjéből válassza ki az Elutasítva opciót, majd nyomja meg a kék Keresés gombot. Ekkor megjelenik az összes elutasított terméke, amelyek mellett megtalálható a Visszautasítás oka oszlop, ahol információkat talál a hibáról. Ha a terméke duplikált termék hiba miatt került visszautasításra, az azt jelenti, hogy egy olyan terméket adott hozzá, amely már szerepel a listában. Ezeket a termékeket a Termékek – Termékeim – Blokkolás oka: Duplikált termék fülön látatja. Ebben az esetben ajánlatát az eMAG…
Ha már van fiókja, Eladói belépés