skip to Main Content
()

 Ebben a tájékoztatóban bemutatjuk, az eMAG Marketplace platformon előforduló egyik hibát, a Duplikált terméket. Azok a termékek, amelyek nem felelnek meg az eMAG Marketplace által előírt kritériumoknak, nem kerülnek közzétételre az eMAG honlapján. Ahhoz, hogy lássa a hiba miatt elutasított termékeit, lépjen az admin felületen a Termékek – Termékeim oldalra. Itt láthatja felsorolva az összes termékét, státuszuktól függetlenül. Az elutasított termékek megtekintéséhez kattintson az Elutasított dokumentáció fülre. Használhatja a szűrőket is. A Státusz mező legördülő menüjéből válassza ki az Elutasítva opciót, majd nyomja meg a kék Keresés gombot. Ekkor megjelenik az összes elutasított terméke, amelyek mellett megtalálható a Visszautasítás oka oszlop, ahol információkat talál a hibáról. Ha a terméke duplikált termék hiba miatt került visszautasításra, az azt jelenti, hogy egy olyan terméket adott hozzá, amely már szerepel a listában. Ezeket a termékeket a Termékek – Termékeim – Blokkolás oka: Duplikált termék fülön látatja. Ebben az esetben ajánlatát az eMAG…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?