Ebben a tájékoztatóban megmutatjuk, hogyan hozhat létre hivatalos eladói fiókot az eMAG platformon. Egy hivatalos fiókkal könnyebben kommunikálhat azokkal a vásárlókkal, akik többet szeretnének megtudni a termékeiről és szolgáltatásairól. Így még jobb élményt tud majd nyújtani a vásárlóktól kapott visszajelzések és kérdések alapján. A hivatalos eladói fiókot egy hivatalos megjelölés különbözteti meg. Ez az Ön neve mellett fog megjelenni, amikor válaszol egy vásárló által feltett kérdésre. Amikor a hivatalos eladói fiókjával válaszol egy kérdésre, gondoljon rá, hogy nem csak a kérdés feltevőjének válaszol, hanem a leendő potenciális vásárlóknak is információként szolgál a válasza. Hogyan hozhat létre hivatalos eladói fiókot? Hozzon létre egy ügyfélfiókot az eMAG weboldalon, az Ön által preferált nevet (Nickname) használva az eladó neveként, ahogy az az eMAG weboldalon megjelenik. A Nickname lehet az Ön márkaneve + olyan szavak, mint "Support" vagy "team". Javasoljuk, hogy a fiók létrehozásakor egy csoportos e-mail címet használjon, hogy csak egy…
Ha már van fiókja, Eladói belépés