Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Hogyan hozzon létre hivatalos eMAG eladói fiókot?

()

Ebben a tájékoztatóban megmutatjuk, hogyan hozhat létre hivatalos eladói fiókot az eMAG platformon. Egy hivatalos fiókkal könnyebben kommunikálhat azokkal a vásárlókkal, akik többet szeretnének megtudni a termékeiről és szolgáltatásairól.

Így még jobb élményt tud majd nyújtani a vásárlóktól kapott visszajelzések és kérdések alapján. A hivatalos eladói fiókot egy hivatalos megjelölés különbözteti meg. Ez az Ön neve mellett fog megjelenni, amikor válaszol egy vásárló által feltett kérdésre.

Amikor a hivatalos eladói fiókjával válaszol egy kérdésre, gondoljon rá, hogy nem csak a kérdés feltevőjének válaszol, hanem a leendő potenciális vásárlóknak is információként szolgál a válasza.

 

Hogyan hozhat létre hivatalos eladói fiókot?

  1. Hozzon létre egy ügyfélfiókot az eMAG weboldalon, az Ön által preferált nevet (Nickname) használva az eladó neveként, ahogy az az eMAG weboldalon megjelenik. A Nickname lehet az Ön márkaneve + olyan szavak, mint “Support” vagy “team”. Javasoljuk, hogy a fiók létrehozásakor egy csoportos e-mail címet használjon, hogy csak egy személy férhessen hozzá a fiókjához.
  2. Küldje el nekünk az Üzenetközpontban az e-mail címet, amivel a hivatalos eladói fiókot szeretné használni. Annak érdekében, hogy könnyebben be tudjuk azonosítani a kérését, javasoljuk, hogy használja a Saját fiókom – Frissítse a fiók adatait megjelölést, és az üzenet címe legyen “Hivatalos eladói fiók”.
  3. Ekkor megkezdődik a hivatalos eladói fiókjának létrehozása, aminek sikerességéről üzenetben értesítjük Önt. A kérelmek mennyiségétől függően a beállítások befejezésének ideje akár egy hétig is eltarthat.
  4. Amikor a fiókja hivatalossá válik, Ön válaszolhat a vásárlók kérdéseire, de ne feledje, hogy a válaszok nem azonnal jelennek meg az oldalon, hanem 24-48 órán belül, mert amennyiben szükséges, moderáláson esnek át.

 

Jó, ha tudja!

  • Ezzel az új funkcióval a hivatalos fiókján keresztül válaszolhat a kérdések és válaszok szekcióban, valamint a vélemények részben is.
  • Mindig ellenőrizze azt a fiókot, amelyről válaszol a kérdésekre. Győződjön meg róla, hogy az a hivatalos fiókja.
  • Beállíthat profilképet is, amely reprezentálja a cégét, és könnyen beazonosíthatja a fiókot.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb választ kaphasson.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE