Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan tudja megváltoztatni az alapértelmezett 48 órás kezelési időt, olyan termékek esetében, melyek hosszabb kezelési időt igényelnek. A kezelési idő megváltoztatásához kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az Üzenetközponton keresztül. Lépjen az Üzenetközpont - Marketplace kapcsolatfelvétel menüpontba, és az üzenet típusánál válassza az operatív kérdések lehetőséget. Az üzenetet küldje el kollégáink részére, hogy a szükséges beállításokat elvégezhessék ahhoz, hogy módosíthassa a portfóliójában szereplő egyes termékek alapértelmezett kezelési idejét, ami akár 10 nap is lehet. A kérés elfogadását követően az egyes termékek kezelési idejét termékenként, vagy nagyobb mennyiségű termék estén XLS template fájl feltöltésével is megváltoztathatja. A csomagok előkészítésének és kézbesítésének idejét csak abban az esetben ajánlott meghosszabbítani, ha 2 napnál valóban többre van szükség a csomag előkészítéséhez és kiszállításához. Amennyiben manuálisan ad hozzá termékeket a Termékek - Termék hozzáadása menüpontba, az Ár és Készlet részen, a „A termék elküldéséhez szükséges napok száma” mezőnél egy legördülő…
Ha már van fiókja, Eladói belépés