Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan lehet számlát mellékelni a eMAG Marketplace felületen beérkezett rendeléseihez. Miután a rendelés beérkezett, és feldolgozását megkezdte, hozza létre a számlát az ügyfél részére, amit akkor kap meg, amikor a csomagja megérkezik. Ezt a számlát az eMAG Marketplace felületen feltöltve, elérhetővé teheti vásárlói számára, a vásárlói felhasználói fiókban, így azok az eMAG felületéről bármikor letölthetővé válnak. A számlákat API kapcsolaton keresztül automatizálva is mellékelheti rendeléseihez. A számlák manuális feltöltéséhez, lépjen a Rendelések menüpontba az a Dashboard-ról. Az újonnan megnyíló oldalon megjelenik a platformon beérkezett összes új megrendelése. Az új megrendelések listája fölött elérhető lapfülek segítségével azonosíthatja a folyamatban lévő vagy véglegesített megrendeléseket. Válassza ki azt a megrendelést, amelyhez számlát szeretne hozzáadni, és kattintson a Műveletek oszlopban található Szerkesztés gombra. Az oldal ekkor megnyílik a vásárló összes adatával, a megrendelt termékekkel. Az AWB létrehozása alatti részen található az Számla feltöltése gomb. Kattintson a Számla feltöltése gombra, és egy új ablak nyílik meg, ahol a számlát…
Ha már van fiókja, Eladói belépés