skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan lehet számlát mellékelni a eMAG Marketplace felületen beérkezett rendeléseihez. Miután a rendelés beérkezett, és feldolgozását megkezdte, hozza létre a számlát az ügyfél részére, amit akkor kap meg, amikor a csomagja megérkezik. Ezt a számlát az eMAG Marketplace felületen feltöltve, elérhetővé teheti vásárlói számára, a vásárlói felhasználói fiókban, így azok az eMAG felületéről bármikor letölthetővé válnak. A számlákat API kapcsolaton keresztül automatizálva is mellékelheti rendeléseihez. A számlák manuális feltöltéséhez, lépjen a Rendelések menüpontba az a Dashboard-ról. Az újonnan megnyíló oldalon megjelenik a platformon beérkezett összes új megrendelése. Az új megrendelések listája fölött elérhető lapfülek segítségével azonosíthatja a folyamatban lévő vagy véglegesített megrendeléseket. Válassza ki azt a megrendelést, amelyhez számlát szeretne hozzáadni, és kattintson a Műveletek oszlopban található Szerkesztés gombra. Az oldal ekkor megnyílik a vásárló összes adatával, a megrendelt termékekkel. Az AWB létrehozása alatti részen található az Számla feltöltése gomb. Kattintson a Számla feltöltése gombra, és egy új ablak nyílik meg, ahol a számlát…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?