A manuális termékfeltöltés lépései

()

Ebben az útmutatóban „A manuális termékfeltöltés” lépéseit mutatjuk be az eMAG Marketplace platformon.

Egyszerűsítettük a termékek manuális hozzáadásának folyamatát, így csak az alapadatokat kell megadnia a termékeihez, hogy azokat értékesíthesse a platformon.

Ehhez két szintre osztottuk a dokumentáció hozzáadásának lépéseit:

  • Alap
  • Haladó

Az Alapformátum csak azokat a szükséges adatokat tartalmazza, amelyeket ki kell töltenie, hogy terméke elérhető legyen a weboldalon (a dokumentáció jóváhagyása után):

  • Piszkozat
  • Termékfotók
  • Alapvető jellemzők – a kiválasztott kategória alapján csak a releváns paramétereket tartalmazza
  • Ár és készlet

A Haladó formátum tartalmazza az eMAG Marketplace platformon a termék teljesítményének növeléséhez szükséges egyéb adatokat is. Az alapvető lépéseken kívül ez a szakasz a következőket tartalmazza:

  • Speciális funkciók
  • Leírás
  • Ajánlat részletei
  1. lépés – Vázlat

Beállíthatja a termék nevét, gyártóját, kategóriáját, egyedi azonosító adatait (termékazonosító, termékkód, EAN) és a forrásnyelvet (ha nem a platformnyelv).

  1. lépés – Képek

Győződjön meg róla, hogy jó minőségű képekkel rendelkezik, és ne feledje, hogy az eMAG katalógusban támogatott képformátumok a következők: JPG (.jpg), PNG (.png), GIF (.gif) és nem haladhatják meg a 8 MB méretet.

Minden termékhez fel kell tölteni legalább egy képet, amely egyértelmű, könnyen értelmezhető, részletgazdag. Ez lesz a főkép.

Egy termékhez legalább 5 képet érdemes hozzáadni. Ezek közül válassza ki a fő képet, a legrelevánsabbat, a többi másodlagos képként fog szerepelni. Amennyire csak lehetséges, ezen képek váltsák ki az offline üzletben történő vásárlási élményt.

A fő képet a kép bal alsó sarkában található négyzetre kattintva választhatja ki. Ha törölni szeretne egy képet, akkor meg kell nyomnia a kép jobb sarkában található piros gombot. A termék egészét kell feltüntetni, elölről, csomagolás nélkül, középen, a fehér háttér pedig kötelező.

A további képek, amelyek feltöltésre kerültek, különböző szögekből mutathatják a terméket, annak érdekében, hogy a lehető legrészletesebben bemutassák tulajdonságait. A másodlagos képeknél a fehér háttér már nem kötelező, de ajánlott, és szükség esetén más hátterek is elfogadhatók.

  1. lépés – Alapvető jellemzők

Csak azok a paraméterek jelennek meg, amik szükségesek az adott kategóriában.

A termékek nem kaphatják meg az érvényesítést a platformon az alapvető jellemzők kitöltése nélkül. A rögzített paraméterek előre beállításra kerültek a felületen, így nem lehet más értékeket használni, csak azokat, amelyek a legördülő listában szerepelnek. Ezeket a „Rögzített érték” jelöléssel azonosíthatja. Ha a termék tulajdonsága eltér a rögzített értékek listájában szereplőktől, a mező jobb oldalán található egy üzenetdoboz, amelyben javasolhat más, a termékének megfelelő értékeket.

  1. lépés – Speciális jellemzők

Itt az opcionális és ajánlott paraméterek jelennek meg, amelyek hozzáadása esetén gyorsan több látogatást generálhat a termékoldalakon, valamint növelheti a konverziós arányt. Nagyon fontos, hogy az itt kitöltött adatok és a dokumentáció többi szakaszában megadott információk egyezzenek.

  1. lépés – Leírás

Ez magában foglalja a termék összes jellemzőjét, minden információt a termék funkcionalitásáról, előnyeiről és a működését és használatát is bemutatja.

A leírásban hozzáadhat egyszerű szöveget a kifejezetten erre dedikált területen, de használhat egyszerű HTML-elemeket, képeket és bemutató videókat vagy más elemeket is, amelyek jobban leírják a terméket, és amennyire lehetséges válaszolnak a legtöbb vásárlói kérdésre.

Fontos, hogy a termékleírás megfeleljen a jellemzőkben vagy a képeken szereplő információknak, és a lehető legegyértelműbb legyen.

  1. lépés – Ár és készlet

Beállíthatja a termék árát és készletét. Az eladási árat az áfa levonásával adja meg, azaz nettóban. A teljes ár az áfával automatikusan megjelenik az Eladási ár mező alatt.

Az alapár az az ár, amelyből a kedvezmény levonásra kerül. Ennek magasabbnak kell lennie, mint az eladási ár, és ezt is áfa levonásával (nettó) kell kitöltenie.

Az áfa értéke megegyezik azzal az összeggel, amelyet a vállalkozása fizet.

A készlet az eMAG Marketplace platformon értékesítésre bocsátott termékmennyiséget jelenti.

  1. lépés – Ajánlat részletei

Azokra a termékekre, amelyekre garanciát ad, ki kell töltenie a jótállási időszakot.

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE