Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Magas kockázatú termékkategóriák

()

Az eMAG Marketplace platformján történő termékértékesítés az együttműködési megállapodásokban meghatározott feltételekhez kötött. Ezeket a feltételeket a vevők bizalmának fenntartása érdekében vezették be, biztosítva a partnereladók által értékesített termékek minőségét.

Az általános értékesítési feltételeken túl bizonyos termékkategóriákra specifikus feltételek vonatkoznak, amelyeket a kereskedelemben magas kockázatú kategóriáknak tekintenek.

Az alábbi linken ellenőrizheted a magas kockázatú kategóriák listáját.

Ahhoz, hogy termékeket értékesíthess az eMAG Marketplace platformján, a partnereladóknak a következő kötelezettségeik vannak:

  • A mellékletben szereplő teljesítménymutatók és magatartási szabályok betartása;
  • Az eMAG Marketplace Platformot az eMAG és az Eladó közötti kommunikáció eszközeként használni az információcsere érdekében.

Hozzáférés a magas kockázatú kategóriákhoz

Amennyiben olyan termékeket szeretnél értékesíteni, amelyek a magas kockázatú kategóriák listáján szerepelnek, a következő lépéseket kell követned:

  • Bizonyíték, hogy fizikai és nyilvántartott készlettel rendelkezel, vagy hogy aktív megrendelésed van a szállítótól legalább két darab eladható termékre abból a kategóriából, amelyhez hozzáférést kérsz. A bizonyítás történhet két vagy több kép elküldésével (fizikai készlet esetén), vagy olyan nem szerkeszthető dokumentumok elküldésével, amelyeken keresztül az írott készlet és/vagy az aktív megrendelés bemutatásra kerül.
  • Egyéb, általad fontosnak tartott dokumentumok.

A jelentkezésedet az általad beküldött dokumentumok és az eMAG munkatársai által gyűjtött információk alapján elemezzük, és ha további információkra vagy dokumentumokra van szükség, kapcsolatba lépünk veled.

Itt található azoknak a kategóriáknak a standard listája, amelyek esetében a fent említett igazolások szükségesek.

A magas kockázatú kategóriák listájáról egy sor kategória esetében a termék megfelelőségének igazolásához speciális dokumentumokra van szükség, és ezek hiánya megakadályozza a platformon való aktiválást. Az alábbiakban láthatod, hogy melyek ezek a kategóriák, valamint a szükséges dokumentumokat.

Figyelem! Tekintettel a szükséges dokumentumok összetettségére, amelyeket megfelelően elemezni kell, az alábbi kategóriák esetében a termékek validálási ideje a platformon akár egy hónapig is eltarthat.

Parfümök és ajándékcsomagok

Parfümök és kozmetikumok értékesítése az eMAG Marketplace platformon specifikus feltételekhez kötött:

  • Bizonyíték, hogy fizikai és nyilvántartott készlettel rendelkezel, vagy hogy aktív megrendelésed van a szállítótól legalább két darab eladható termékre abból a kategóriából, amelyhez hozzáférést kérsz. A bizonyítás történhet két vagy több kép elküldésével (fizikai készlet esetén), vagy olyan nem szerkeszthető dokumentumok elküldésével, amelyeken keresztül az írott készlet és/vagy az aktív megrendelés bemutatásra kerül.
  • A cégnek legalább 1 éve bejegyzettnek kell lennie a cégjegyzékben;
  • A beszállító megfelelőségi nyilatkozata, amelyet a kozmetikai termékekre vonatkozó hatályos jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően állítottak ki;
  • A szállítótól származó beszerzési számla (a szállítónak a beszerzési számlán szereplő nevének meg kell egyeznie a megfelelőségi nyilatkozaton szereplővel);
  • A felsorolni kívánt termékek közül legalább 3 termék azonosító adatai (EAN, tételszám);

Luxus kozmetikumok és parfümök

Ez a termékkategória szigorúan ellenőrzött az eMAG Marketplace platformon, hogy biztosítsuk a termékek megfelelőségét és eredetiségét.

Ebben a fájlban látható a luxusmárkák listája.

A luxuskategóriákhoz való hozzáférés feltételei:

  • A cégnek be kell jegyeztetnie magát a kereskedelmi nyilvántartásba (a hasonló hatóságnál, ha a szervezetet más államban jegyezték be), és a tevékenységének tárgya “kereskedelem” kell, hogy legyen; vagy ha a céget Magyarországon jegyezték be: “4791’08 Csomagküldő, internetes kiskereskedelem”.
  • A vállalkozás legalább 2 éve működik.
  • A kereskedelmi nyilvántartás aktuális kivonatának bemutatása (vagy más igazoló dokumentum bemutatása olyan szervezetek esetében, amelyek esetében nem áll rendelkezésre kivonat), amelyből legalább a következő információk kiderülnek:
  • az alkalmazottak átlagos száma
  • az előző pénzügyi év forgalma
  • székhely / munkahely, ahol a társaság tevékenységét végzi
  • Legalább egy másik értékesítési csatornán (pl. fizikai üzlet vagy saját weboldal, vagy más piactéri platformokon való jelenlét) folytatott tevékenység igazolása.
  • A Nemzeti Adó és Vámhivatal (NAV) benyújtott 2 legutóbbi nyilatkozat bemutatása.
  • A luxuskategóriába tartozó termékek elmúlt 12 hónapban történt értékesítésének igazolása.
  • A meghatalmazott forgalmazóktól vagy az ellátási láncban részt vevőktől származó beszerzési számlák bemutatása, amelyek igazolják az egyes márkák készletének forrását.
  • A beszállítótól származó megfelelőségi nyilatkozat bemutatása minden egyes márka esetében.
  • A dokumentumok ellenőrzése után részt venni egy megbeszélésen az eMAG Marketplace csapatával, hogy megállapítsák, megfelel-e a Luxury kategóriába tartozó termékek értékesítésének feltételeinek.

A La Roche-Posay és a Vichy márkák bőrkozmetikai termékei

A La Roche-Posay és a Vichy márkák bőrkozmetikai termékeinek értékesítéséhez az alábbiakban felsorolt összes bizonyítékot el kell küldened nekünk ellenőrzésre a “Fiókom – Magas kockázatú kategóriák” kategóriában található üzenetközpont segítségével:

  • A La Roche-Posay és a Vichy termékek megfelelőségi nyilatkozata, amelyet a közvetlen beszállító állított ki az alkalmazandó kozmetikai előírások alapján, beleértve az 1223/2009-es kozmetikai rendeletet is.
  • A beszállítótól származó beszerzési számla, amelyből eltávolították a bizalmas információkat, mint például az árakat, kedvezményeket stb.
  • Képek a bőrkozmetikai termékkészletéről, amelyeken egyértelműen láthatóak a termék azonosítási adatai, beleértve a gyártási kódokat is.

Nézd meg itt a La Roche-Posay és a Vichy által magas kockázatúnak ítélt termékkategóriák teljes listáját

Hogyan tudod elküldeni nekünk a dokumentumokat

A dokumentumokat az Üzenetközponton keresztül küldheted el, ha kiválasztod a Fiókom – Magas kockázatú kategóriák témakört.

Az ellenőrzési eljárás csak akkor indítható el, ha elküldöd az összes olyan papír-nyomvonalat, amely a gyártó vagy a meghatalmazott beszállító nyomon követhetőségét biztosítja a platformon listázni kívánt összes termékre vonatkozóan, amelyből kiderül és megerősíti a beszállítóid és a gyártók/beszállítók közötti kereskedelmi kapcsolatok meglétét.

 

Mobiltelefon tartozékok

Apple vagy Samsung márkájú termékek értékesítéséhez szükséges dokumentumok:

  • Bizonyíték, hogy fizikai és nyilvántartott készlettel rendelkezel, vagy hogy aktív megrendelésed van a szállítótól legalább két darab eladható termékre abból a kategóriából, amelyhez hozzáférést kérsz. A bizonyítás történhet két vagy több kép elküldésével (fizikai készlet esetén), vagy olyan nem szerkeszthető dokumentumok elküldésével, amelyeken keresztül az írott készlet és/vagy az aktív megrendelés bemutatásra kerül.
  • A szállító megfelelőségi nyilatkozata, amelyet a mobiltelefon-kiegészítőkre vonatkozó hatályos jogszabályi rendelkezések alapján állítottak ki;
  • A szállítótól származó beszerzési számla (a szállítónak a beszerzési számlán feltüntetett nevével, amelynek meg kell egyeznie a megfelelőségi nyilatkozaton szereplővel);
  • Legalább 3 felsorolt termék azonosító adatai (EX: EAN-kód, tételszám).

A két márkára jellemző védjegyek listáját itt tekinthető meg.

Egyéb kütyük

Az “Egyéb kütyük” kategóriába tartozó, az Apple vagy a Samsung márkákhoz tartozó termékek esetében meg kell felelni az ezen termékek megfelelőségét igazoló különleges feltételeknek A terméklistára való felkerülést az egyéb kütyüknél csak az alábbi dokumentumok alapján lehet engedélyezni:

  • Bizonyíték, hogy fizikai és nyilvántartott készlettel rendelkezel, vagy hogy aktív megrendelésed van a szállítótól legalább két darab eladható termékre abból a kategóriából, amelyhez hozzáférést kérsz. A bizonyítás történhet két vagy több kép elküldésével (fizikai készlet esetén), vagy olyan nem szerkeszthető dokumentumok elküldésével, amelyeken keresztül az írott készlet és/vagy az aktív megrendelés bemutatásra kerül.
  • A beszállító megfelelőségi nyilatkozata, amelyet a készülékekre vonatkozó hatályos jogszabályok alapján állítottak ki. A nyilatkozatban található főbb elemek a következők: – A kibocsátó cég azonosító adatai és minősége;
  • Az a vállalat, amely számára a megfelelőségi nyilatkozatot kiállították, hogy annak nyomon követhetősége lehetővé váljon (ez az információ nem kötelező, ha az egy számlával igazolható);
  • Azon termékek azonosítása, amelyekre vonatkozóan a megfelelőségi nyilatkozatot kiállították (név/kódok/kapcsolat a számlához, amelyben a termékek részletesen szerepelnek);
  • A vonatkozó jogszabályok, amelyeknek a termék megfelel a megfelelőség bizonyítására;
  • A kibocsátó aláírása, bélyegzője;
  • A kilépés száma és dátuma;
  • A szállítótól kapott beszerzési számla (a szállító neve a beszerzési számlán feltüntetve, annak meg kell egyeznie a megfelelőségi nyilatkozaton szereplővel).
  • Legalább 3 felsorolt termék azonosító adatai (EX: EAN-kód, tételszám).

Az általad elküldött dokumentumok értékelése után visszaírunk neked, majd jelezzük az ajánlatok aktiválását vagy szükség esetén további információkat kérünk, hogy segítsen nekünk meghatározni az adott termékek megfelelőségét.

Játékkonzol kiegészítők

Ahhoz, hogy gaming kiegészítő termékeket tudj értékesíteni, a következő dokumentumokat kell benyújtanod a fiókodon belül az Üzenetközponton keresztül:

  • Bizonyíték, hogy fizikai és nyilvántartott készlettel rendelkezel, vagy hogy aktív megrendelésed van a szállítótól legalább két darab eladható termékre abból a kategóriából, amelyhez hozzáférést kérsz. A bizonyítás történhet két vagy több kép elküldésével (fizikai készlet esetén), vagy olyan nem szerkeszthető dokumentumok elküldésével, amelyeken keresztül az írott készlet és/vagy az aktív megrendelés bemutatásra kerül.
  • Annak a weboldalnak vagy platformnak a nevének igazolása, ahol jelenleg ilyen termékeket értékesítesz, ha nem az eMAG Marketplace platform az egyetlen értékesítési csatornád.
  • Egyéb, általad fontosnak tartott dokumentumok.

Az alábbiakban felsoroljuk a folyamat által megcélzott termékkategóriákat:

A következő dokumentumok szükségesek a Sony, Nintendo vagy Microsoft márkájú termékek értékesítéséhez:

– A vállalatnak legalább 1 éve bejegyzettnek kell lennie a cégjegyzékben.

– A beszállító megfelelőségi nyilatkozata, amelyet a játékkiegészítőkre vonatkozó hatályos jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően készítettek el. A nyilatkozatnak a következő főbb elemeket kell tartalmaznia:

– A gyártó cég azonosító adatai és státusza;

– Az a vállalat, amely számára a megfelelőségi nyilatkozatot kiállították, hogy annak nyomon követhetősége lehetővé váljon (ez az információ nem kötelező, ha az egy számlával igazolható);

– A vállalatnak legalább 1 éve bejegyzettnek kell lennie a Kereskedelmi Nyilvántartásban.

– A beszállító által kiállított megfelelőségi nyilatkozat, amely a játékkonzol kiegészítőkre vonatkozó alkalmazandó jogszabályok szerint készült. A nyilatkozatnak tartalmaznia kell a következő fő elemeket:

– Azon termékek azonosítása, amelyekre a megfelelőségi nyilatkozatot kiállították (név/kódok/összekapcsolva a termékeket részletező számlával).

– A vonatkozó jogszabályok, amelyeknek a termék megfelel a megfelelőség igazolása érdekében;

– A kibocsátó aláírása, bélyegzője;

– Kibocsátási szám és dátum;

– A szállítótól kapott beszerzési számla (a beszerzési számlán szereplő szállító nevének meg kell egyeznie a megfelelőségi nyilatkozaton szereplővel);

– Azonosító adatok legalább 3 olyan termékre vonatkozóan, amelyek a jegyzékben szerepelnek (EAN, tételszám).

Hordozható hangszórók

A hordozható hangszórók termékeinek feltöltéséhez ugyanezeket a dokumentumokat kell benyújtanod, mint a játékkonzol kiegészítők esetében.

JBL hordozható hangszórók

A JBL hordozható hangszórók esetében a következő dokumentumokra van szükség:

– A cégnek legalább 1 éve bejegyzettnek kell lennie a kereskedelmi nyilvántartásban.

– A szállító megfelelőségi nyilatkozata, amelyet a hordozható hangszórókra vonatkozó hatályos jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően készítettek el. A nyilatkozatnak a következő főbb elemeket kell tartalmaznia:

– A kibocsátó cég azonosító adatai és státusza;

– Az a vállalat, amely számára a megfelelőségi nyilatkozatot kiállították, hogy annak nyomon követhetősége lehetővé váljon (ez az információ nem kötelező, ha az egy számlával igazolható);

– Azon termékek azonosítása, amelyekre a megfelelőségi nyilatkozatot kiállították (név/kódok/összekapcsolva a termékeket részletező számlával).

– A vonatkozó jogszabályok, amelyeknek a termék megfelel a megfelelőség igazolása érdekében;

– A kibocsátó aláírása, bélyegzője;

– Kibocsátási szám és dátum;

– A szállítótól kapott beszerzési számla (a beszerzési számlán szereplő szállító nevének meg kell egyeznie a megfelelőségi nyilatkozaton szereplővel);

– Azonosító adatok legalább 3 olyan termékre vonatkozóan, amelyek a jegyzékben szerepelnek (EAN, tételszám).

 

Dokumentumaidat az Üzenetközponton keresztül küldheted el, ha kiválasztja a Fiókom – Magas kockázatú kategóriák témakört.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE