Hogyan növelje termékei látogatottságát?

()

Ebben a cikkben azt mutatjuk be, milyen eszközökkel növelheti termékei látogatottságát.

Ha nemrégiben regisztrált az eMAG Marketplace felületre, és a termékeire irányuló keresési találatok számát szeretné növelni, fókuszáljon a tartalom minőségére és a promóciókra. A következőkben összefoglaljuk, mit kell tennie ahhoz, hogy több látogató érkezzen termékeire.

 

Vegyen részt kampányainkban

Javasoljuk, hogy vegyen részt termékeivel az eMAG által szervezett kampányokban, amivel ezzel nagy eséllyel növelheti termékei látogatottságát.

Használja ezeket a kampányokat termékei látogatottságának és konverziójának növelésére.

Ha esetleg nincsenek aktív kampányok, saját promóciókat is létrehozhat.

Ajánljon látogatóinak vonzó promóciókat, ajándékokat vagy akár ingyenes szállítást, hogy ezzel is növelhesse termékei látogatottságát és konverzióját.

Ha minden jól megy, és a kampányok, melyekben részt vesz, termékei látogatottságának növekedését eredményezik, az a keresési találatok megjelenési sorrendjén is látszik majd, és termékei rövid idő alatt egyre láthatóbbá válnak a weboldalon.

 

Használjon leíró termékneveket, az eMAG Marketplace sztenderdjeinek megfelelően

Használjon leíró és vonzó termékneveket. A potenciális látogatók gyorsan tudni szeretnék, hogy az adott termék megfelel-e elvárásaiknak, milyen termék is az pontosan, mi a márkája, melyik modell, és mik a legfőbb jellemzői.

 

Válasszon megfelelő főképet

Olyan főképet használjon, ami az egész terméket fehér háttér előtt mutatja be, hogy az eladni kívánt termékről ezáltal is minél több részlet látható legyen.

Használjon jó minőségű képet, legalább 640 × 640 pixeles felbontással. Próbáljon meg nagyobb felbontású képeket készíteni.

A látogatók így könnyebben megfigyelhetik azokat az apró részleteket, amelyek befolyásolhatják a vásárlási döntést.

 

A Jellemzők valamennyi mezőjét töltse ki

Az összes kötelező és opcionális jellemző szűrőfeltételként megjelenik a weboldalon.  Javasoljuk, hogy valamennyi, a terméknél elérhető jellemzőnél adja meg a megfelelő értéket, hogy az adott jellemzőre szűrve a termék megjelenjen az oldalon. A lehető legtöbb jellemző megadásával növelheti termékei keresési láthatóságát és látogatottságát a weboldalon.

 

Részletes és vonzó leírást használjon

Próbáljon minden termékéhez legalább 500 szóból álló leírást használni. Fontos, hogy egy olyan átfogó leírást adjon meg termékeihez, ami a lehető legjobban mutatja be a terméket, hiszen ezzel is növelheti forgalmát. A termék vonzó bemutatásához a leíráshoz képeket is használjon, melyek különböző szögből mutatják azt be, de a különböző felhasználási módjait is illusztrálhatja képekkel. A leírásban feltüntetheti továbbá a termék dobozának részleteit, az esetleges kiegészítőit, mint például tápkábeleket, és természetesen ezekről is tölthet fel képeket.

Javasoljuk, hogy a Saját ajánlataim menün belül, a Tartalom minősége fülön nézze meg, mit kell javítania a leíráson, annak minőségét, és a megadott jellemzőket figyelembe véve.

 

Kínáljon versenyképes árakat és kedvezményeket

A látogatók az oldalon egyaránt olcsó és minőségi termékeket keresnek. Fontos, hogy versenyképes árakat és kedvezményeket is ajánljon, mivel ezekre is szűrhet a vásárló a weboldalon.

Például, ha egy adott termékkategóriában versenyképes árral rendelkezik, és valaki a találatokat ár szerint növekvő sorrendben listázza, akkor az Ön terméke az első keresési találatok között meg is jelenhet. Fordítva, ár szerint csökkenő sorrendben is megtekinthetők a termékek.

 

A Saját ajánlataim menün belül a Vásárlói érdeklődés fülre kattintva, megtekintheti, mely termékek után érdeklődnek a vásárlók. Célszerű inkább ezekre a termékekre összpontosítania, frissíteni ezek készleteit és az árait, hogy ne kockáztassa az érdeklődésből származó értékesítési lehetőségek elvesztését.

 

Kérjük, böngésszen tovább az eMAG Academy oktatóanyagai között, hiszen itt további információkat osztunk meg arról, hogyan javíthatja termékei dokumentációját az eMAG Marketplace felületen bonyolított forgalma növelése érdekében.

További sikeres értékesítést!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE