Bevezetés Az idei évben is lehet számolni az e-kereskedelem további növekedésével, ezért az előző hírlevelünkben igyekeztünk a 2022-es év főbb e-kereskedelmi trendjeit bemutatni. Az eMAG Marketplace csapata igyekszik segítséget nyújtani vállalkozásod számára, hogy maximalizálhasd az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeket. Olvasd el tippjeinket a látogatottság növelésé érdekében az eheti híreinkkel együtt! Híreink Magyarország @ Az elmúlt két évben a pandémia hatására megváltozott környezet és vásárlói szokások kapcsán egyre többet hallhatunk az úgynevezett figitális értékesítésről, azaz a fizikai és digitális kereskedelem összekapcsolásáról – olvasható a kosárérték.hu oldalán. Omnichannel voltának megfelelően a figitális értékesítés fő célja az, hogy választási lehetőséget kínáljon a fogyasztóknak, akik ezáltal az általuk preferált vásárlási csatornákon keresztül tudják megismerni és megvásárolni a termékeket. Ez történhet hagyományos üzletben, online, közösségi médián keresztül, átvevőponton, pop-up üzletben vagy akár mindezen érintkezési pontok kombinációjával. @ Új törvény szabályozza idén augusztustól a részvénytársaságok és korlátolt felelősségű társaságok uniós országhatárokon átnyúló vállalati műveleteit.- írja a 24.hu. Az új szabályozás középpontjában…