skip to Main Content
()

Bevezetés Az idei évben is lehet számolni az e-kereskedelem további növekedésével, ezért az előző hírlevelünkben igyekeztünk a 2022-es év főbb e-kereskedelmi trendjeit bemutatni. Az eMAG Marketplace csapata igyekszik segítséget nyújtani vállalkozásod számára, hogy maximalizálhasd az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeket. Olvasd el tippjeinket a látogatottság növelésé érdekében az eheti híreinkkel együtt! Híreink Magyarország @ Az elmúlt két évben a pandémia hatására megváltozott környezet és vásárlói szokások kapcsán egyre többet hallhatunk az úgynevezett figitális értékesítésről, azaz a fizikai és digitális kereskedelem összekapcsolásáról – olvasható a kosárérték.hu oldalán. Omnichannel voltának megfelelően a figitális értékesítés fő célja az, hogy választási lehetőséget kínáljon a fogyasztóknak, akik ezáltal az általuk preferált vásárlási csatornákon keresztül tudják megismerni és megvásárolni a termékeket. Ez történhet hagyományos üzletben, online, közösségi médián keresztül, átvevőponton, pop-up üzletben vagy akár mindezen érintkezési pontok kombinációjával. @ Új törvény szabályozza idén augusztustól a részvénytársaságok és korlátolt felelősségű társaságok uniós országhatárokon átnyúló vállalati műveleteit.- írja a 24.hu. Az új szabályozás középpontjában…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?