Hol ellenőrizheti az Üzenetközponton keresztül érkezett üzeneteit?

()

Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan tudja ellenőrizni az eMAG Marketplace felület üzenetközpontján keresztül, kollégáink által küldött üzeneteket. Minden, a felületen keresztül küldött üzenet megtalálható az Üzenetközpont menüpontban, Üzenetekre kattintva.

 

Az oldal tetején található szűrőket használva több szempont alapján is kereshet az üzenetek között:

 

  • Az üzenet azonosítója szerint
  • Rendelésszám alapján
  • Az üzenet státusza szerint – hiszen az Üzenetközponton keresztül érkező üzenetek különböző státuszban szerepelhetnek. Az üzenet státusza lehet:
    • Az új státuszban lévő üzenetek még olvasatlanok, kollégáinktól érkeztek;
    • A függőben lévő üzenetekre még nem érkezett válasz;
    • A megválaszolt státuszban lévő üzentekre már érkezett válasz kollegáinktól;
    • A megoldva státuszban lévő üzenetekre olyan válasz érkezett, amivel megoldottnak tekintjük az adott technikai problémát;
    • Azokat az üzeneteket, amelyek semmilyen módon nem kapcsolódnak az eMAG Marketplace-hez, irreleváns státusszal jelöljük.
  • Dátum – dátum szerint is szűrhet. A naptárban időintervallumok szerint és egy megadott periódusra is szűrhet.
  • Maximális válaszadási idő – kollégáink maximális válaszadási ideje szerint kereshet
  • Típus-nál az üzenet típusát adhatja meg: Technikai támogatás, Operatív kérdések, Eladói teljesítmény, Pénzügyi kérdések, Árhiba, Rendelés értesítő, Kampányok, Szolgáltatások, Szállítás, Hibák.
  • Az elérhető témák a választott típustól függően különbözőek lehetnek.

A szűrőfeltételek beállítását követően kattintson a Keresés gombra.

Ha újra az összes üzenetet szeretné látni, akkor kattintson a Reset gombra, és újra az összes küldött és fogadott üzenet megjelenik.

A szűrők alatt alapbeállításként az összes üzenet megjelenik, és itt két további nézetet is választhat, az egyik az Általam indított, a másik az Ügyfélszolgálat által indított levelezések.

Ha új üzenetet szeretne küldeni, kattintson a Beszélgetés hozzáadása gombra. Ezt követően átirányításra kerül a Marketplace kapcsolatfelvétel menüpontba. Minden üzenetnél további részleteket is talál, a maximális válaszadási időre és a státuszra vonatkozóan. Ahhoz, hogy válaszoljon egy üzenetre, a Műveletek oszlopban kattintson a Szerkesztés gombra. Így az adott levelezés egésze megjelenik, és a válasz gombra kattintva elküldheti új üzenetét, ha a beszélgetés még nem került a megoldva státusszal lezárásra.

Javasoljuk, hogy az Ügyfélszolgálat által indított üzenetekre lehetőség szerint mihamarabb válaszoljon, mert a késedelmes visszajelzés hatással lehet eMAG Marketplace fiókja teljesítménymutatóira.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé, annak érdekében, hogy a felület használatával kapcsolatban felmerülő kérdéseire a lehető leghamarabb válaszolhassunk.

 

További jó munkát kívánunk!

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE