Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan tudja ellenőrizni az eMAG Marketplace felület üzenetközpontján keresztül, kollégáink által küldött üzeneteket. Minden, a felületen keresztül küldött üzenet megtalálható az Üzenetközpont menüpontban, Üzenetekre kattintva. Az oldal tetején található szűrőket használva több szempont alapján is kereshet az üzenetek között: Az üzenet azonosítója szerint Rendelésszám alapján Az üzenet státusza szerint - hiszen az Üzenetközponton keresztül érkező üzenetek különböző státuszban szerepelhetnek. Az üzenet státusza lehet: Az új státuszban lévő üzenetek még olvasatlanok, kollégáinktól érkeztek; A függőben lévő üzenetekre még nem érkezett válasz; A megválaszolt státuszban lévő üzentekre már érkezett válasz kollegáinktól; A megoldva státuszban lévő üzenetekre olyan válasz érkezett, amivel megoldottnak tekintjük az adott technikai problémát; Azokat az üzeneteket, amelyek semmilyen módon nem kapcsolódnak az eMAG Marketplace-hez, irreleváns státusszal jelöljük. Dátum - dátum szerint is szűrhet. A naptárban időintervallumok szerint és egy megadott periódusra is szűrhet. Maximális válaszadási idő - kollégáink maximális válaszadási ideje szerint…
Ha már van fiókja, Eladói belépés