skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan tudja ellenőrizni az eMAG Marketplace felület üzenetközpontján keresztül, kollégáink által küldött üzeneteket. Minden, a felületen keresztül küldött üzenet megtalálható az Üzenetközpont menüpontban, Üzenetekre kattintva.   Az oldal tetején található szűrőket használva több szempont alapján is kereshet az üzenetek között:   Az üzenet azonosítója szerint Rendelésszám alapján Az üzenet státusza szerint - hiszen az Üzenetközponton keresztül érkező üzenetek különböző státuszban szerepelhetnek. Az üzenet státusza lehet: Az új státuszban lévő üzenetek még olvasatlanok, kollégáinktól érkeztek; A függőben lévő üzenetekre még nem érkezett válasz; A megválaszolt státuszban lévő üzentekre már érkezett válasz kollegáinktól; A megoldva státuszban lévő üzenetekre olyan válasz érkezett, amivel megoldottnak tekintjük az adott technikai problémát; Azokat az üzeneteket, amelyek semmilyen módon nem kapcsolódnak az eMAG Marketplace-hez, irreleváns státusszal jelöljük. Dátum - dátum szerint is szűrhet. A naptárban időintervallumok szerint és egy megadott periódusra is szűrhet. Maximális válaszadási idő - kollégáink maximális válaszadási ideje szerint…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?