Ebben az útmutatóban az eMAG Marketplace regisztráció lépéseit mutatjuk be. Az eMAG Marketplace felület segítségével termékei elérhetővé válnak a napi szinten átlagosan több, mint 400 ezer egyedi látogatót regisztráló emag.hu weboldalon.
Ha eMAG Marketplace partner szeretne lenni, lépjen a marketplace.emag.hu oldalra és adja meg az e-mail címét, majd kattintson a Regisztráció gombra. Ekkor megnyílik egy új ablak, ahol telefonszámát kell megadnia, majd kattintson ismét az Regisztráció gombra.
Ezután rövidesen egy megerősítő linket tartalmazó emailt küldünk az e-mail címre, mellyel regisztrált az eMAG Marketplace felületre.
Nyissa meg az e-mailben kapott linket, ami átirányítja Önt az eMAG Marketplace regisztrációs űrlap kitöltéséhez. A regisztrációs folyamat mindössze 5 lépésből áll.
Az 1. lépésben ki kell töltenie a cég alapadatait és a székhelyre vonatkozó információkat.
Ország (cég székhelye) – válassza ki azt az országot, ahol a cég székhelye van.
Cégnév – adja meg a cég teljes nevét.
Társasági forma – válassza ki a cég típusát. Ez lehet Kkt., Bt., Kv., Kft, Rt. vagy egyéb típusú jogi személy.
Adószám – adja meg a cég egyedi adóazonosító kódját. Ha a vállalkozás áfafizetőnek minősül, adja meg a HU-val kezdődő EU-s adószámot is.
Egyedi európai azonosító – amennyiben rendelkezik egyedi azonosítóval, azt legyen kedves megadni, ha nem, ezt a mezőt hagyja üresen.
ÁFA-fizető – válassza az IGEN lehetőséget, ha a cég áfafizető, vagy a NEM lehetőséget, ha a cég nem áfafizető.
Az űrlap alatti mezőben megadhatja, honnan hallott az eMAG Marketplace-ről.
Jobb oldalon a társaság székhelyének címére vonatkozó valamennyi információt kell megadnia.
Megye – válassza ki azt a megyét, amelyben a cég székhelye található.
Helység – válassza ki a cég székhelyének helységét.
Cím – adja meg a teljes címet.
Az Értékesítés mezőkben kell megadnia a kapcsolattartó elérhetőségeit.
A keresztnév és a vezetéknév mezőbe írja be a kapcsolattartó vezetéknevét és keresztnevét.
Adja meg a telefonszámot, amelyen keresztül kollégáink felvehetik Önnel a kapcsolatot, valamint egy olyan e-mail címet, amire a fiókkal kapcsolatban értesítéseket küldhetünk.
Az összes kötelező mező kitöltését követően kattintson a Következő lépés gombra.
A 2. lépésben a cégre és a fizetésre vonatkozó részletes adatokat kell megadnia.
Adja meg azt a bankszámlaszámot IBAN formátumban, amire a kifizetéseket utalhatjuk.
Az IBAN megadását követően a Bank neve és a SWIFT mezők automatikusan kitöltésre kerülnek.
Válassza ki azt a megadott számlaszám pénznemét, és válassza ki, hogy helyi eladó-e vagy sem.
Végül készítsen egy rövid leírást cégéről, ami megjelenik majd az eladói fiók publikus profil oldalán, majd kattintson a Következő lépés gombra.
A 3. lépésben töltse fel a szükséges dokumentumokat az előző lépésekben megadott adatok hitelesítése érdekében, és adja meg a vállalat jogi képviselőjének adatait.
A bal oldalon olyan dokumentumokat kell feltöltenie, mint például a hitelesített cégbíróségi végzés, vagy Egyéni vállalkozók esetén a nyilvántartásba vételről szóló határozat, a cégjegyzésre jogosult személy személyi igazolványának másolata, az alapító okirat és a bankszámlakivonat. A támogatott fájlformátumok a PDF, JPEG, JPG és PNG, a maximális feltölthető fájlméret pedig 2 MB.
Kattintson a feltölteni kívánt dokumentum melletti Választ gombra, válassza ki a feltölteni kívánt fájlt és kattintson a Megnyitás gombra. Ismételje meg ugyanazt a műveletet a többi dokumentumtípus esetében is, melyeket fel kell töltenie az oldalra.
A jobb oldalon pedig adja meg a cég Jogi képviselőjének adatait.
Adja meg a képviselő vezeték- és keresztnevét, munkahelyi pozícióját, e-mail címét, majd az e-mail címet újra meg kell adnia, megerősítésképp.
Ha mindent megfelelően kitöltött, kattintson a Következő lépés gombra.
Mire figyeljen a 4. Jogi dokumentumok és részletek lépésnél?
- Minden mezőbe 1 db dokumentum feltöltése lehetséges
- A bankszámlakivonat feltöltésénél a pénzügyi adatok kitakarhatóak, a számlakivonat fejlének a feltöltése is megfelelő
- Egyéni vállalkozó esetében az Alapító okirat mezőbe is az Egyéni vállalkozói határozatot kell feltölteni
A negyedik, termékkínálat lépésben kell megadnia, milyen termékeket szeretne forgalmazni az eMAG Marketplace-en.
Egy és öt között választhat termékkategóriákat a regisztrációkor. Válassza ki az alkategóriát, amibe termékei tartoznak, majd a kívánt kategóriákat.
Abban az esetben, ha az Ön által kínált termékek az itt megadott kategóriák egyikébe se illenek, kérjük válassza ki azokat a kategóriákat, melyek a legközelebb állnak a termékei helyes kategóriájához. Az érvényesítést követően felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánljunk egy megfelelő kategóriát termékeihez.
Fontos, hogy legalább egy terméket hozzá kell adnia terméklistájához, amelyet a Terméklista alatt érhet el. Kattintson a Példa a kezdeti terméklista letöltéséhez gombra.
Nyissa meg a fájlt, és töltse ki, legalább egy termék hozzáadásával.
A fájlban válassza ki a kívánt termékkategóriát, és adja meg a termék nevét, árát, készletét, szállítási idejét és garanciáját. Miután legalább egy terméket hozzáadott, mentse el a fájlt, és lépjen vissza a regisztrációs felületre.
Kattintson a Választ gombra, válassza ki a termékfájlt és kattintson a Megnyitás gombra. Ellenőrizze, hogy minden mezőt helyesen töltött-e ki majd kattintson a Következő lépés gombra.
Az 5. lépésben a működési információkat kell megadnia.
A rendelés kezelése területen válassza ki, hogy az elállás keretében rendelkezésre bocsátott visszaküldési határidő 14 vagy 30 nap.
A rendelés leadási határidő mezőben adja meg azt a napi leadási határidőt, ami előtt az aznap beérkezett rendeléseket össze tudja készíteni, és át tudja adni a futárszolgálatnak. Javasoljuk, hogy ezt az időpontot igazítsa a futárszolgálat munkarendjéhez.
A szállítási költséget Forint pénznemben adja meg, ez vonatkozik majd az összes magyarországi rendelésre, általános szállítási díjként.
Az ingyenes szállítási korlát az a rendelési értékküszöb, ami felett a szállítási költség már nem kerül alkalmazásra, hanem az ingyenessé válik. Bármilyen értéket megadhat, de tartsa szem előtt, hogy ez az érték hatással van a vásárlói döntésre.
Valamennyi szükséges mezőt megfelelően töltsön ki, majd végül kattintson a Befejez gombra.
Néhány másodpercen belül egy új ablak jelenik meg, ahol további információkat talál arról, hogy fiókja aktiválását követően mi fog történni pontosan, melyek a következő lépések.
Kattintson a Folytatás gombra, hogy a lehető leghamarabb megkezdhesse az értékesítést az eMAG Marketplace felületen.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé. Ezek között további, a termékek feltöltésével kapcsolatos információkat is talál.
Sikeres értékesítést kívánunk!