skip to Main Content
()

Ebben az útmutatóban az eMAG Marketplace regisztráció lépéseit mutatjuk be. Az eMAG Marketplace felület segítségével termékei elérhetővé válnak a napi szinten átlagosan több, mint 400 ezer egyedi látogatót regisztráló emag.hu weboldalon.

Ha eMAG Marketplace partner szeretne lenni, lépjen a marketplace.emag.hu oldalra és adja meg az e-mail címét, majd kattintson a Regisztráció gombra. Ekkor megnyílik egy új ablak, ahol telefonszámát kell megadnia, majd kattintson ismét az Regisztráció gombra.

Ezután rövidesen egy megerősítő linket tartalmazó emailt küldünk az e-mail címre, mellyel regisztrált az eMAG Marketplace felületre.

Nyissa meg az e-mailben kapott linket, ami átirányítja Önt az eMAG Marketplace regisztrációs űrlap kitöltéséhez. A regisztrációs folyamat mindössze 5 lépésből áll.

Az 1. lépésben ki kell töltenie a cég alapadatait és a székhelyre vonatkozó információkat.

Ország (cég székhelye) – válassza ki azt az országot, ahol a cég székhelye van.
Cégnév – adja meg a cég teljes nevét.
Társasági forma – válassza ki a cég típusát. Ez lehet Kkt., Bt., Kv., Kft, Rt.  vagy egyéb típusú jogi személy.
Adószám – adja meg a cég egyedi adóazonosító kódját. Ha a vállalkozás áfafizetőnek minősül, adja meg a HU-val kezdődő EU-s adószámot is.
Egyedi európai azonosító – amennyiben rendelkezik egyedi azonosítóval, azt legyen kedves megadni, ha nem, ezt a mezőt hagyja üresen.
ÁFA-fizető – válassza az IGEN lehetőséget, ha a cég áfafizető, vagy a NEM lehetőséget, ha a cég nem áfafizető.

Az űrlap alatti mezőben megadhatja, honnan hallott az eMAG Marketplace-ről.

Jobb oldalon a társaság székhelyének címére vonatkozó valamennyi információt kell megadnia.
Megye – válassza ki azt a megyét, amelyben a cég székhelye található.
Helység – válassza ki a cég székhelyének helységét.
Cím – adja meg a teljes címet.

Az Értékesítés mezőkben kell megadnia a kapcsolattartó elérhetőségeit.
A keresztnév és a vezetéknév mezőbe írja be a kapcsolattartó vezetéknevét és keresztnevét.
Adja meg a telefonszámot, amelyen keresztül kollégáink felvehetik Önnel a kapcsolatot, valamint egy olyan e-mail címet, amire a fiókkal kapcsolatban értesítéseket küldhetünk.

Az összes kötelező mező kitöltését követően kattintson a Következő lépés gombra.

A 2. lépésben a cégre és a fizetésre vonatkozó részletes adatokat kell megadnia.

Adja meg azt a bankszámlaszámot IBAN formátumban, amire a kifizetéseket utalhatjuk.
Az IBAN megadását követően a Bank neve és a SWIFT mezők automatikusan kitöltésre kerülnek.

Válassza ki azt a megadott számlaszám pénznemét, és válassza ki, hogy helyi eladó-e vagy sem.

Végül készítsen egy rövid leírást cégéről, ami megjelenik majd az eladói fiók publikus profil oldalán, majd kattintson a Következő lépés gombra.

A 3. lépésben töltse fel a szükséges dokumentumokat az előző lépésekben megadott adatok hitelesítése érdekében, és adja meg a vállalat jogi képviselőjének adatait.

A bal oldalon olyan dokumentumokat kell feltöltenie, mint például a hitelesített cégbíróségi végzés, vagy Egyéni vállalkozók esetén a nyilvántartásba vételről szóló határozat, a cégjegyzésre jogosult személy személyi igazolványának másolata, az alapító okirat és a bankszámlakivonat. A támogatott fájlformátumok a PDF, JPEG, JPG és PNG, a maximális feltölthető fájlméret pedig 2 MB.

Kattintson a feltölteni kívánt dokumentum melletti Választ gombra, válassza ki a feltölteni kívánt fájlt és kattintson a Megnyitás gombra. Ismételje meg ugyanazt a műveletet a többi dokumentumtípus esetében is, melyeket fel kell töltenie az oldalra.

A jobb oldalon pedig adja meg a cég Jogi képviselőjének adatait.
Adja meg a képviselő vezeték- és keresztnevét, munkahelyi pozícióját, e-mail címét, majd az e-mail címet újra meg kell adnia, megerősítésképp.

Ha mindent megfelelően kitöltött, kattintson a Következő lépés gombra.

 

Mire figyeljen a 4. Jogi dokumentumok és részletek lépésnél?

  1. Minden mezőbe 1 db dokumentum feltöltése lehetséges
  2. A bankszámlakivonat feltöltésénél a pénzügyi adatok kitakarhatóak, a számlakivonat fejlének a feltöltése is megfelelő
  3. Egyéni vállalkozó esetében az Alapító okirat mezőbe is az Egyéni vállalkozói határozatot kell feltölteni

A negyedik, termékkínálat lépésben kell megadnia, milyen termékeket szeretne forgalmazni az eMAG Marketplace-en.

Egy és öt között választhat termékkategóriákat a regisztrációkor. Válassza ki az alkategóriát, amibe termékei tartoznak, majd a kívánt kategóriákat.

Abban az esetben, ha az Ön által kínált termékek az itt megadott kategóriák egyikébe se illenek, kérjük válassza ki azokat a kategóriákat, melyek a legközelebb állnak a termékei helyes kategóriájához. Az érvényesítést követően felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánljunk egy megfelelő kategóriát termékeihez.

Fontos, hogy legalább egy terméket hozzá kell adnia terméklistájához, amelyet a Terméklista alatt érhet el. Kattintson a Példa a kezdeti terméklista letöltéséhez gombra.

Nyissa meg a fájlt, és töltse ki, legalább egy termék hozzáadásával.

A fájlban válassza ki a kívánt termékkategóriát, és adja meg a termék nevét, árát, készletét, szállítási idejét és garanciáját. Miután legalább egy terméket hozzáadott, mentse el a fájlt, és lépjen vissza a regisztrációs felületre.

Kattintson a Választ gombra, válassza ki a termékfájlt és kattintson a Megnyitás gombra. Ellenőrizze, hogy minden mezőt helyesen töltött-e ki majd kattintson a Következő lépés gombra.

Az 5. lépésben a működési információkat kell megadnia.
A rendelés kezelése területen válassza ki, hogy az elállás keretében rendelkezésre bocsátott visszaküldési határidő 14 vagy 30 nap.

A rendelés leadási határidő mezőben adja meg azt a napi leadási határidőt, ami előtt az aznap beérkezett rendeléseket össze tudja készíteni, és át tudja adni a futárszolgálatnak. Javasoljuk, hogy ezt az időpontot igazítsa a futárszolgálat munkarendjéhez.

A szállítási költséget Forint pénznemben adja meg, ez vonatkozik majd az összes magyarországi rendelésre, általános szállítási díjként.

Az ingyenes szállítási korlát az a rendelési értékküszöb, ami felett a szállítási költség már nem kerül alkalmazásra, hanem az ingyenessé válik. Bármilyen értéket megadhat, de tartsa szem előtt, hogy ez az érték hatással van a vásárlói döntésre.

Valamennyi szükséges mezőt megfelelően töltsön ki, majd végül kattintson a Befejez gombra.

Néhány másodpercen belül egy új ablak jelenik meg, ahol további információkat talál arról, hogy fiókja aktiválását követően mi fog történni pontosan, melyek a következő lépések.

Kattintson a Folytatás gombra, hogy a lehető leghamarabb megkezdhesse az értékesítést az eMAG Marketplace felületen.

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé. Ezek között további, a termékek feltöltésével kapcsolatos információkat is talál.

Sikeres értékesítést kívánunk!

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?