Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Visszaküldési kérelmek teljesítési aránya – Javaslataink

()

A visszaküldések az ügyfél által megrendelt és átvett, de később valamilyen oknál fogva visszaküldött rendeléseket képviselik. A visszaküldési kérelmek teljesítési aránya a befejezett vagy elutasított visszaküldések arányát adja meg az adott referencia-időszakban érkezett összes visszaküldési kérelemhez képest.

A mutató értékével kalkulál a fő ajánlatot, vagyis a “buy button”-t meghatározó algoritmus.

A mutató nem veszi figyelembe:

  • az incidenssel lezárt visszaküldéseket, mivel ezeket nem, csak a befejezett vagy elutasított státuszú visszaküldéseket tekinti a rendszer teljesített visszaküldéseknek;
  • azokat a visszaküldési kérelmeket, melyek maximális véglegesítési dátuma meghaladja a vizsgált referencia-időszak végét (a folyamatban lévő és az előző referencia-időszakra vonatkozóan egyaránt)
  • az Ön által törölt visszaküldési kérelmeket, ha azok amiatt kerültek törlésre, mert az adott termékek nem érkeztek vissza a jogilag meghatározott 14 napos időintervallumon belül.

Referencia-időszakok

A visszaküldési kérelmek teljesítési aránya mutató értékét az alábbi referencia-időszakok alapján kalkulálja a rendszer:

  • a folyamatban lévő időszak a folyó naptári hónapra vonatkozik, elsejétől 28. 29. 30. vagy 31.-ig, a hó elejétől az aktuális dátum előtti napig;
  • a korábbi referencia időszak fülön az előző hónap elsejétől 28. 29. 30. vagy 31.-ig tartó időszak eredményeit találja.

Javaslataink

A visszaküldési kérelmek teljesítési aránya teljesítménymutató optimális szintjének fenntartása érdekében azt tanácsoljuk, hogy vegye figyelembe alábbi javaslatainkat:

  • Megfelelő létszámú csapatot alakítson ki, hogy a felület használatával kapcsolatban felmerülő teendőket megfelelően elláthassák.
  •  Jelöljön ki külön felelőst csapatában, aki a visszaérkező csomagok átvételét, a kérelmek feldolgozását, validációját végzi, és kapcsolatot tart a vásárlókkal.
  • Szolgáltatási színvonala folyamatos fejlesztése érdekében mindig kérjen visszajelzést vásárlóitól, ha valami miatt egyébként is egyeztetne velük.
  • Bizonyosodjon meg arról, hogy a visszaküldések a termék visszaérkezésétől számított 24 órán belül feldolgozásra és véglegesítésre kerülnek.
  • A vásárló a beállított státuszok alapján értesítéseket kap, így a visszaküldés státuszát a valóságnak megfelelően állítsa be, valamennyi státuszt megfelelően használva.
  • Annak érdekében, hogy az összes szükséges kézbesítést biztosan időben teljesíthesse, legalább két futárszolgálattal szerződjön.
  • Folyamatosan egyeztessen a futárszolgálatokkal a visszaküldésekkel kapcsolatban is, hogy megbizonyosodhasson arról, hogy az adott csomag a 14 naptári napos időintervallumon belül visszaérkezik.
  • Technikai jellegű, vagy egyéb felmerülő kérdés esetén az Üzenetközponton keresztül vegye fel velünk a kapcsolatot.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé. Itt további információkat és javaslatokat talál az eMAG Marketplace fiók teljesítménymutatóival kapcsolatban is.

Sikeres értékesítést! 

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE