Az eMAG Marketplace platformon nyújtott teljesítmény fejlesztésének elősegítése érdekében virtuális asszisztenst biztosítunk partnereinknek. Célunk ezzel, hogy az Ön számára a lehető legjobban átlátható, a fontosabb teendőket látványosan kiemelő kezelési felületet biztosítsuk, hogy ezáltal támogathassuk eMAG Marketplace tevékenységét. A virtuális asszisztens segítségével hívjuk fel figyelmét a fejlesztésre szoruló indikátorokra, valamint összegezzük javaslatainkat többek között termékdokumentációi tartalmának fejlesztésére, termékei megfelelő készletezésére, a legjobb promóciós lehetőségekre vonatkozóan. Emellett értékesítési eredményei és a vásárlói visszajelzések alakulásával kapcsolatban is talál itt különböző kimutatásokat, hogy elemezhesse tevékenységét, és ennek megfelelően dolgozhassa ki eMAG Marketplace értékesítési stratégiáját. A legfontosabb teendők gyors átláthatósága érdekében a dashboard felületen TO DO list is megjelenik, hogy gyorsan áttekinthesse a legfontosabb napi teendőket. Nagyon fontos számunkra, hogy olyan releváns megoldásokat biztosítsunk, amelyek fejlesztik fiókjának állapotát, hiszen ezáltal ügyfeleink elégedettsége is növekedhet. Ugyanakkor biztosak szeretnénk lenni abban, hogy egyetlen olyan lehetőséget vagy döntést sem szalaszt el, amivel eMAG Marketplace eladásait növelheti, hiszen ezek…
Ha már van fiókja, Eladói belépés