Ebben az útmutatóban az eladói fiókjának Panaszok menüpontját ismertetjük. A Panaszok menüben láthatja az ügyfelek összes kérését vagy panaszát az Ön által az eMAG weboldalon értékesített termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban. A Panaszok olyan vásárlóktól érkeznek, akik az Ön által értékesített termékeket vásárolták, és nem voltak elégedettek a kapott termékek minőségével, vagy a valós termék és az oldalon található leírás közötti különbségekkel, vagy egyéb sürgősen megoldandó problémájuk van a rendelésekkel kapcsolatban. A Panaszok menüpontban két fő terület található: Szűrő terület Itt egy sor szűrő áll rendelkezésére, amelyek segítségével könnyen és gyorsan azonosíthatja az Önt érdeklő panaszokat: Claim ID– minden panasz egyedi ID azonosítóval rendelkezik. A szűrő felületen megadva az azonosítót, rá lehet keresni az adott panaszra. Rendelés azonosító– az eredményeket a panasz tárgyában szereplő rendelés azonosító alapján lehet szűrni. Státusz– Kiválaszthatja a keresett követelés státuszát a listából, amely lehet: Összes, Új, Függőben, Megválaszolt, Megoldva, Irreleváns. Dátum– ezzel a szűrővel a…
Ha már van fiókja, Eladói belépés