skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban az eladói fiókjának Panaszok menüpontját ismertetjük. A Panaszok menüben láthatja az ügyfelek összes kérését vagy panaszát az Ön által az eMAG weboldalon értékesített termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban. A Panaszok olyan vásárlóktól érkeznek, akik az Ön által értékesített termékeket vásárolták, és nem voltak elégedettek a kapott termékek minőségével, vagy a valós termék és az oldalon található leírás közötti különbségekkel, vagy egyéb sürgősen megoldandó problémájuk van a rendelésekkel kapcsolatban. A Panaszok menüpontban két fő terület található: Szűrő terület Itt egy sor szűrő áll rendelkezésére, amelyek segítségével könnyen és gyorsan azonosíthatja az Önt érdeklő panaszokat: Claim ID– minden panasz egyedi ID azonosítóval rendelkezik. A szűrő felületen megadva az azonosítót, rá lehet keresni az adott panaszra. Rendelés azonosító– az eredményeket a panasz tárgyában szereplő rendelés azonosító alapján lehet szűrni. Státusz– Kiválaszthatja a keresett követelés státuszát a listából, amely lehet: Összes, Új, Függőben, Megválaszolt, Megoldva, Irreleváns. Dátum– ezzel a szűrővel a…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?