skip to Main Content
()

 Ez a tájékoztató részletesen ismerteti a Pénzügyi kérdések-Ügyfél pénz beérkezés menüpontot. Az Ügyfél pénz beérkezés menüpont azért lett kifejlesztve, hogy segítse Önt a különböző okokból felhalmozott követelések és azok státuszának ellenőrzésében. Minden ebbe a szakaszba bejegyzett érték egy hiányos vagy módosított rendelési folyamat eredménye. Például, ha egy ügyfél miután megrendelt az egyik termékét úgy dönt, hogy szeretne még egyet belőle Ön feldolgozza a megrendelési kérelmet, kitölti a két megrendelt termék értékét, de elfelejti a második terméket hozzáadni a megrendelési kérelemhez. Ebben az esetben egy különbözeti bizonylat kerül rögzítésre és megjelenítésre az Ügyfél pénz beérkezés menüpontban. Ilyen esetben az Üzenetközpontba kell belépnie, és a Pénzügyi osztály segítségét kell kérnie, hogy a rendelési kérelmet maradéktalanul feldolgozhassa. Az Ügyfélpénz beérkezés menüpont két területet tartalmaz: a szűrőzónát és a követelések listáját.   A szűrőzónában a következő szűrőket használhatja: Rendelés azonosító/ Visszaküldési azonosító - a megrendelés azonosítója alapján kereshet, amelyhez különbözeti bizonylat van. Rendelés…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?