Ez a tájékoztató részletesen ismerteti a Pénzügyi kérdések-Ügyfél pénz beérkezés menüpontot. Az Ügyfél pénz beérkezés menüpont azért lett kifejlesztve, hogy segítse Önt a különböző okokból felhalmozott követelések és azok státuszának ellenőrzésében. Minden ebbe a szakaszba bejegyzett érték egy hiányos vagy módosított rendelési folyamat eredménye. Például, ha egy ügyfél miután megrendelt az egyik termékét úgy dönt, hogy szeretne még egyet belőle Ön feldolgozza a megrendelési kérelmet, kitölti a két megrendelt termék értékét, de elfelejti a második terméket hozzáadni a megrendelési kérelemhez. Ebben az esetben egy különbözeti bizonylat kerül rögzítésre és megjelenítésre az Ügyfél pénz beérkezés menüpontban. Ilyen esetben az Üzenetközpontba kell belépnie, és a Pénzügyi osztály segítségét kell kérnie, hogy a rendelési kérelmet maradéktalanul feldolgozhassa. Az Ügyfélpénz beérkezés menüpont két területet tartalmaz: a szűrőzónát és a követelések listáját. A szűrőzónában a következő szűrőket használhatja: Rendelés azonosító/ Visszaküldési azonosító - a megrendelés azonosítója alapján kereshet, amelyhez különbözeti bizonylat van. Rendelés…
Ha már van fiókja, Eladói belépés