Ebben az útmutatóban áttekintjük, hogyan valósítható meg a divat kategóriában, hogy sokkal vonzóbban és könnyebben kezelhetően jeleníthessük meg a listázott termékeket a felületen, és ezáltal termékei konverziója is növekedhessen. Annak érdekében, hogy egyszerűsítsük a termékek családba rendezését, egy új paraméter került bevezetésre, amelyet minden divatcikk esetén ki kell tölteni, ez a “referenciakód”. Ezáltal az eMAG rendszere termékeit termékcsaládokba tudja rendezni, vagyis az eMAG oldalán az ugyanabba a termékcsaládba tartozó termékek egy oldalon jelennek meg, a termék- és méretvariánsok alapján. Példa: Egy női felső több színben kapható, és az egyes színek is több méretben elérhetők. A referenciakód az ugyanolyan színben kapható különböző méretű termékeket csoportosítja. Az új karakterisztika megadásával a termék előnyösebben jelenik meg az oldalon, és a vásárlók egyszerűbben választhatják ki a kívánt terméket, mivel az összes létező variáns egy termékoldalon jelenik meg, ami sokkal kényelmesebbé teszi a vásárlást. A referenciakód könnyen azonosítható a termékek címkéjén található információk…
Ha már van fiókja, Eladói belépés