skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban áttekintjük, hogyan valósítható meg a divat kategóriában, hogy sokkal vonzóbban és könnyebben kezelhetően jeleníthessük meg a listázott termékeket a felületen, és ezáltal termékei konverziója is növekedhessen. Annak érdekében, hogy egyszerűsítsük a termékek családba rendezését, egy új paraméter került bevezetésre, amelyet minden divatcikk esetén ki kell tölteni, ez a “referenciakód”. Ezáltal az eMAG rendszere termékeit termékcsaládokba tudja rendezni, vagyis az eMAG oldalán az ugyanabba a termékcsaládba tartozó termékek egy oldalon jelennek meg, a termék- és méretvariánsok alapján. Példa: Egy női felső több színben kapható, és az egyes színek is több méretben elérhetők. A referenciakód az ugyanolyan színben kapható különböző méretű termékeket csoportosítja. Az új karakterisztika megadásával a termék előnyösebben jelenik meg az oldalon, és a vásárlók egyszerűbben választhatják ki a kívánt terméket, mivel az összes létező variáns egy termékoldalon jelenik meg, ami sokkal kényelmesebbé teszi a vásárlást.   A referenciakód könnyen azonosítható a termékek címkéjén található információk…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?