skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan tud törölni egy rendeléshez csatolt számlát. Vannak olyan esetek, amikor rossz számlát tölt fel, vagy változtatni kell a számla adataiban. Fontos, hogy csatoljon számlát az összes eMAG Marketplace-en beérkezett rendeléshez azért, hogy a Számlafeltöltési arány mutató ne befolyásolja fiókja Account Health állapotát. Ez a mutató a felületre feltöltött számlával ellátott véglegesített rendelések arányát mutatja az összes véglegesített rendeléshez képest. Fontos, hogy a Számlafeltöltési arány optimális értékeken belül maradjon, hogy ne befolyásolja negatívan fiókja Account Health státuszát, ami akár fiókja ideiglenes felfüggesztéséhez is vezethet. Egy már csatolt számla törléséhez lépjen a Dashboard-Rendelések menüpontba. A rendelések listája felett elérhető lapfülek segítségével kiszűrheti a véglegesített rendeléseket, ahol a feltöltött számlákat találja. Miután azonosította a szerkeszteni kívánt rendeléseket, kattintson a Műveletek oszlopban található Szerkesztés gombra. Az újonnan megnyíló oldalon a rendelés részleteit láthatja. A csatolmány szakaszban az összes feltöltött dokumentum (számla, használati útmutató) megtalálható. Válassza ki a számlát…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?