Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan tud törölni egy rendeléshez csatolt számlát. Vannak olyan esetek, amikor rossz számlát tölt fel, vagy változtatni kell a számla adataiban. Fontos, hogy csatoljon számlát az összes eMAG Marketplace-en beérkezett rendeléshez azért, hogy a Számlafeltöltési arány mutató ne befolyásolja fiókja Account Health állapotát. Ez a mutató a felületre feltöltött számlával ellátott véglegesített rendelések arányát mutatja az összes véglegesített rendeléshez képest. Fontos, hogy a Számlafeltöltési arány optimális értékeken belül maradjon, hogy ne befolyásolja negatívan fiókja Account Health státuszát, ami akár fiókja ideiglenes felfüggesztéséhez is vezethet. Egy már csatolt számla törléséhez lépjen a Dashboard-Rendelések menüpontba. A rendelések listája felett elérhető lapfülek segítségével kiszűrheti a véglegesített rendeléseket, ahol a feltöltött számlákat találja. Miután azonosította a szerkeszteni kívánt rendeléseket, kattintson a Műveletek oszlopban található Szerkesztés gombra. Az újonnan megnyíló oldalon a rendelés részleteit láthatja. A csatolmány szakaszban az összes feltöltött dokumentum (számla, használati útmutató) megtalálható. Válassza ki a számlát…
Ha már van fiókja, Eladói belépés