A visszaküldési kérelmek kezelésének aránya egyike a visszaküldési folyamatot monitorozó teljesítménymutatóknak. Azon visszaküldések százalékos arányát adja meg, melyek feldolgozását az adott referenciaidőszakban időben, azaz a termék visszaérkezésétől számított 24 órán belül teljesítette, a teljesített vissszaküldésekhez képest, az incidenssel zárult visszaküldések kivételével. Ahogy más teljesítménymutatók értékével, a Visszaküldési kérelmek kezelésének aránya értékével is kalkulál a fő ajánlatot, vagyis a "buy button"-t meghatározó algoritmus. A visszaküldési kérelmek kezelésének aránya mutató értékét a következő referenciaidőszakok alapján kalkulálja a rendszer: a folyamatban lévő időszak a folyó naptári hónapra vonatkozik, elsejétől 28. 29. 30. vagy 31.-ig, a hó elejétől az aktuális dátum előtti napig a korábbi referencia időszak fülön az előző hónap elsejétől 28. 29. 30. vagy 31.-ig tartó időszak eredményeit találja Javaslataink A visszaküldési kérelmek kezelésének aránya teljesítménymutató optimális szintjének fenntartása érdekében azt tanácsoljuk, hogy vegye figyelembe következő javaslatainkat: Jelöljön ki egy felelős személyt, aki a visszaküldési kérelmeket ellenőrzi és feldolgozza, és megbizonyosodik arról,…
Ha már van fiókja, Eladói belépés