Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Hogyan lehetnek termékei jobban láthatóak az eMAG.hu oldalon?

()

Ebben az útmutatóban azon javaslatainkat olvashatja, amelyek segítenek, hogy termékei miként jelenjenek meg elsőként a listázásban, amikor a vásárló egy az Önéhez hasonló termékre keres rá az oldalon.

Ha felteszi magának a kérdést, hogy miért nem jelennek meg az Ön aktív termékei az első oldalon, amikor az érdeklődők ugyanolyan típusú termékekre keresnek, az azért lehet, mert nem töltötte ki az összes paramétert a termékdokumentáció karakterisztika részében. Ezeknek többsége olyan szűrő, amelyet az érdeklődők akkor használnak, amikor termékeket keresnek a weboldalon. Így legtöbbször a termékei nem láthatóak, amikor a vásárlók olyan szűrőket alkalmaznak, amit Ön nem adott meg a termékjellemzők részben.

Vessen tehát egy pillantást azokra a főbb tényezőkre, amelyek befolyásolják a termék láthatóságát az eMAG oldalon:

  • Maximálisan töltse ki a termékjellemzőket – Fontos az Ön vállalkozása számára, hogy ajánlatát minden vásárló számára láthatóvá tegye, és az összes termékjellemző kitöltésével nagyobb esélye van arra, hogy látogatókat vonzzon termékei oldalára. Tehát ne korlátozza lehetőségeit azzal, hogy csak a kötelező mezőket tölti ki, törekedjen arra, hogy minél több mezőt kitöltsön a Termékjellemzők részben, ezzel biztosítva azt, hogy terméke a kategóriájára vonatkozó bármilyen típusú szűrőbe belekerüljön.
  • Konverziós ráta – A konverziós ráta egy adott termék látogatási számának és abból a termékből az eladott termékszám arányát mutatja. Például, ha egy termék 100 látogatással rendelkezik, és tízszer vásárolták meg, akkor a termék konverziós rátája 10%.

A magas konverziós ráta sokkal jobb láthatóságot vonz, mert arra utal, hogy minőségi terméket árul. A magas konverziós ráta elérésekor kötelezően biztosítania kell a megfelelő raktárkészletet, hogy fenntarthassa az eladásait.

  • Értékelések és vélemények – Mind a vélemények mind az értékelések nagy hatással vannak az Ön eladásaira. A jó értékelések és vélemények növelik az ügyfelek érdeklődését és bizalmát a termékei iránt. A sok értékeléssel rendelkező termékeket általában gyakrabban vásárolják meg. Amennyiben jó minőségű terméket és kiváló vásárlási élményt kínál vásárlóinak, ők biztos jó értékeléseket fognak majd adni termékére.
  • Teljesítménymutatók – A fiókja Account Health mutatói tükrözik az Ön eMAG értékesítőként nyújtott szolgáltatásainak minőségét. Eladói fiókjának jó állapota azt jelzi, hogy minden egyes tevékenységre odafigyel az eMAG Marketplace platformon: a rendelés időben történő feldolgozásától kezdve, annak mielőbbi kiszállításán át, illetve a vásárlókkal való kapcsolattartáson át, és mindig azon gondolkodik, hogyan javíthatja a vásárlási élményüket.
  • Teljes termékdokumentáció – Minden alkalommal, amikor egy új terméket listáz az eMAG Marketplace platformon, vegye figyelembe, hogy minden lehetséges információt megosszon a termékéről. Egy részletes, több mint 500 szavas leírás, amely legalább 3-5 képet vagy akár videót is tartalmaz a termékről, amelyek jobban bemutatják annak minden funkcióját és jellemzőjét, biztosan növelni fogja a láthatóságát és az eladásokat is.

 Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE