Felhasználói Fiókom – Fiók mutatók

()

Ebben a bemutatóban megmutatjuk, hogyan tudja ellenőrizni az összes információt a teljesítménymutatókról, amelyeket optimális értékekben kell tartania annak érdekében, hogy ne befolyásolja az fiókja Account Health státuszát.

Az Account Health azzal foglalkozik, hogy mennyire felel meg a teljesítménymutatóknak, és azt mutatja, hogy mennyire elégíti ki a vásárlók elvárásait. Az Account Health frissített állapotát és az eredményeket minden mutatóhoz megtalálja a fiókja főoldalán, a Dashboard-on.

A 9 mutatót a fiókja teljesítménye alapján számítjuk ki az előző hónap és az aktuális hónap alapján. Emellett a mutatók listájának alján található További információ gombra kattintva az “Account Health” menüpontba juthat, ahol elérheti az összes teljesítménymutató fejlődési diagramját.

Az Account Health menüpontban hozzáférhet minden teljesítménymutató diagramjához, és ez egy hasznos eszköz a szolgáltatás minőségének nyomon követésére az eMAG Marketplace platformon. Amennyiben már több éve aktív az eMAG Marketplace platformon, akkor láthatja a teljesítménydiagramokat két évvel akár ezelőttről is, a kiválasztott teljesítménymutatótól függően.

Szűrők segítségével megtekintheti a diagramokat, hogy összehasonlítsa az egyes évek fejlődését, annak érdekében, hogy helyesen elemezze az adatokat, és ez alapján javítsa a szolgáltatásait, hogy jobb vásárlási élményt nyújtson ügyfeleinek. Az éves diagram alatt megtalálható a teljesítménymutatók adatainak listája az utolsó 13 hónapról.

Itt láthatja a Rendelések szolgáltatási színvonalának grafikonját. Ahhoz, hogy más fiókmérőszámok grafikonjait lássa, válassza ki a kívánt mutatót, és a grafikon adatai azonnal frissülnek.

A diagram alatt található jelentésben rendelkezésére állnak az utolsó 13 hónap adatai minden teljesítménymutatóhoz, ezek segítségével tudja javítani a teljesítménymutatókat és a fiókja Account Health státuszát. Az Account Health sorban az utolsó 13 hónapban a fiókja állapotát mutatja.

Az fiókmutatók első sorában, az Account Health sorban megjeleníti a fiókja állapotát az utolsó 13 hónapban. Az állapot alapján ellenőriznie kell, hogy melyik mutatónál voltak alacsony értékek, hogy javítsa azokat, és ezáltal elkerülje a fiókja felfüggesztését.

Az első mutató az Rendelések szolgáltatási színvonala, ami azt jelenti, hogy az időben lezárt rendelések százalékos aránya a referencia időszakban lezárt összes rendeléshez képest. Amikor kiválasztja ezt a mutatót, a specifikus diagram megnyílik az oldal tetején, és bemutatja a mutató alakulását minden évben, amióta eMAG eladó fiókja aktív. Ha rákattint a mutató nevére, megjelennek az adott mutató kiszámításához figyelembe vett összes értékek.

Például az Rendelések szolgáltatási színvonala mutató esetén láthatja az értékelt rendelések összes számát, az időben lezárt rendeléseket és a késedelemmel lezárt rendelések számát az utolsó 13 hónapban. Ha az oszlopokhoz tartozó értékekre kattinta, automatikusan az adott platform szakaszra lesz átirányítva, ahol láthatja az időben lezárt rendeléseket vagy a késedelemmel lezárt rendeléseket. Ugyanezt megteheti az összes értékkel az oszlopokból.

A Rendelések véglegesítési aránya azt mutatja, hogy az összes rendelés mennyiségéből hány rendelés került lezárásra / visszaküldésre a referencia időszakban. Az átutalással fizetett rendelések nem számítanak bele a mutató kiszámításába. Ezt a mutatót a beérkezett rendelések összes számával, a lezárt rendelések összes számával és a nem lezárt rendelések számával lehet elemezni.

Az Incidenssel zárult megrendelések aránya azt jelenti, hogy hány rendelést zárt le a rendszer automatikusan incidenssel, amikor nem sikerült időben lezárnia a rendeléseket, ezáltal negatívan befolyásolva az vásárlók élményét. Az arányt az utolsó 30 napban kapott összes rendelésből számítják ki. Az incidenssel lezárt rendelések azok, amelyeket a maximum véglegesítési határidő lejárta után 7 napon belül nem zárt le vagy nem törölt.

A Visszaküldési kérelmek kezelésének aránya azt jelenti, hogy a referencia időszakban lezárt időbeni visszaküldések százalékos aránya a lezárt összes visszaküldéshez képest, kivéve az incidenssel lezárt visszaküldéseket. Ezen indikátorhoz az elvégzett visszaküldések számát, az időben lezárt visszaküldések számát és a késedelemmel lezárt visszaküldések számát lehet elemezni.

A Visszaküldési kérelmek teljesítésének aránya a befejezett, visszautasított és törölt visszaküldési kérelmek százalékos aránya a platformon kiadott AWB-vel, az automatikusan lezárult visszaküldési kérelmek kivételével, a referencia időszakban kapott visszaküldési kérelmek összeséhez viszonyítva. Itt láthatja a kapott visszaküldések számát, a lezárt visszaküldések számát és a nem lezárt visszaküldések számát.

Az Incidenssel zárult visszaküldési kérelmek aránya a lezárt incidenssel visszaküldött kérelmek számát mutatja a referencia időszakban kapott visszaküldési kérelmek összeséhez viszonyítva az utolsó 30 napban. Itt láthatod a kapott visszaküldéseket és az incidenssel lezárt visszaküldéseket. Az incidenssel lezárt visszaküldések akkor keletkeznek, amikor nem zárja le a visszaküldéseket legfeljebb 14 naptári napon belül a platformra történő regisztráció után. Ezek negatívan befolyásolják az ügyfél élményét és a fiókja állapotát is.

A Termék visszaküldési arány a visszaküldött darabszámok százalékos aránya a referencia időszakban lezárt rendelések összes darabszámához viszonyítva. Ezzel a mutatóval gyorsan ellenőrizheti a havonta értékesített összes egységszámot és a visszaküldött egységek számát.

A Panaszok száma az összes reklamáció számát mutatja a referencia időszakban, beleértve az incidenssel lezártakat is. A reklamációk száma azt jelenti, hogy mennyi problémát jelentettek be az ügyfelek a rendeléseikkel kapcsolatban. Ez az adat segít felismerni a gyakori problémákat és javítani a vevői élményt.

Az Vevő elégedettségi mutató a referencia időszakban kapott NPS értékelések százalékos aránya a beérkezett összes értékeléshez képest. Ez az adat mutatja, hogy mennyire elégedettek az ügyfelek a vásárlási élményükkel. A Vevő elégedettségi mutató növelése érdekében fontos, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtson és pozitív vásárlási élményt biztosítson ügyfeleinek.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE