Ebből a tájékoztatóból megtudhatja, hogy melyek azok a hibák, amelyek előfordulhatnak a termékek eMAG Marketplace platformon történő listázása során. Azokat a termékeket, amelyek nem felelnek meg az eMAG Marketplace platform összes kritériumának, nem kerülnek elfogadásra és közzétételre az oldalon. Ahhoz, hogy láthassa az összes visszautasított termékét, kattintson a Termékek - Termékeim menüpontra, és válassza a Hibás termék fület. Használhatja a szűrőt is, ahol az alábbi két státuszra tud keresni a hibás termékek között: Hibás termék – Gyártó elutasítva Hibás termék – EAN kód elutasítva A kívánt státusz kiválasztása után kattintson a kék keresés gombra. Ekkor megjelennek a visszautasított termékek a dokumentáció státuszával együtt. Az eMAG Marketplace platformon a következő hibák vezethetnek a termékek elutasításához: Gyártó elutasítva: A termék akkor kerül ebbe a státuszba, ha helytelenül adta meg a márkát. Ha érvénytelen márkanevet ad a termékhez, akkor az adott termék elutasításra kerül. Ebben az esetben újra szerkesztenie kell a…
Ha már van fiókja, Eladói belépés