Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Termékfeltöltési hibák – Érvénytelen termék

()

Ebből a tájékoztatóból megtudhatja, hogy melyek azok a hibák, amelyek előfordulhatnak a termékek eMAG Marketplace platformon történő listázása során.

 

Azokat a termékeket, amelyek nem felelnek meg az eMAG Marketplace platform összes kritériumának, nem kerülnek elfogadásra és közzétételre az oldalon.

Ahhoz, hogy láthassa az összes visszautasított termékét, kattintson a Termékek – Termékeim menüpontra, és válassza a Hibás termék fület.

Használhatja a szűrőt is, ahol az alábbi két státuszra tud keresni a hibás termékek között:

  • Hibás termék – Gyártó elutasítva
  • Hibás termék – EAN kód elutasítva

A kívánt státusz kiválasztása után kattintson a kék keresés gombra. Ekkor megjelennek a visszautasított termékek a dokumentáció státuszával együtt.

Az eMAG Marketplace platformon a következő hibák vezethetnek a termékek elutasításához:

  • Gyártó elutasítva: A termék akkor kerül ebbe a státuszba, ha helytelenül adta meg a márkát. Ha érvénytelen márkanevet ad a termékhez, akkor az adott termék elutasításra kerül. Ebben az esetben újra szerkesztenie kell a terméket és menteni a módosításokat. Ezután a termékét újra ellenőrizzük, és ha megfelelő volt a javítás a termék státusza ismét érvényes lesz.

 

  • EAN kód elutasítva: Ez a hiba akkor fordul elő, ha helytelenül adta meg az EAN kódot. Győződjön meg róla, hogy helyes az EAN kód, különösen a kötelező EAN kóddal rendelkező termékek esetében. Az EAN kódot többségében kiskereskedelmi termékekhez rendelik, és az eladott terméken lévő vonalkódot jelöli. Az EAN kód minden termék esetében egyedi, ezért soha nem szerepelhet több termék ugyanazon EAN kóddal. Egy termék azonban a gyártási évtől vagy a gyártás helyétől függően egynél több EAN kóddal is rendelkezhet.

Azok a termékeket, amelyeket hibás márka vagy EAN kód miatt utasítottak el, Érvénytelen státuszban jelennek meg, nem pedig az Elutasított dokumentációban. Ennek oka, hogy a márka és az EAN kód fontos azonosító kritériumai a termékeknek, ezért, a nem megfelelő kitöltésük a termék elutasításához vezethet.

Ne feledje, hogy az Elutasított márka státusz különbözik az Érvénytelen márka státuszától. Az Elutasított márka azt jelenti, hogy helytelen márkanevet adott a termékhez. Az Érvénytelen márka jelentése, hogy egy másik márkanévvel töltötte ki a terméket, amely nem a gyártó vagy a termék márkája.

 

A hibák kijavításához kövesse az alábbi lépéseket:

  • Azonosítsa a szerkesztendő termékeket
  • Kattintson a sárga Szerkesztés gombra a Műveletek oszlopban a termék mellett
  • a megjelenő oldalon a piszkozat fülön tudja szerkeszteni a márka nevet és az EAN kódot

Kérjük, vegye figyelembe tanácsainkat és információinkat, amelyek segítségével helyesen ki tudja tölteni a dokumentáció minden mezőjét. Ezeket a lehető leghamarabb ellenőrizzük és közzétesszük a honlapon.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE