Ebben az útmutatóban többet megtudhat a visszaküldési kérelmek elutasításának fő okairól. Az eMAG Marketplace platformon az összes visszaküldési kérelmet az eMAG Marketplace fiókjának Visszaküldések menüpontjában találja. A visszaküldési kérelem feldolgozásához lépjen a Visszaküldések menübe, és válassza ki a Visszaküldések listája almenüt. Az újonnan megnyíló oldalon keresse meg az új visszaküldési kérelmet, és lépjen a mellette lévő Műveletek oszlopba. Itt nyomja meg a kék Szerkesztés gombot. Ekkor megnyílik a Visszaküldés részletei oldal, ahol elvégezheti a visszaküldési kérelem véglegesítéséhez szükséges összes műveletet. A visszaküldési kérelmet csak akkor lehet elutasítani, ha már megkapta a visszaküldött terméket az ügyféltől. A visszaküldési kérelmek elutasításához vezető okok a következők lehetnek: A visszaküldött termék az ügyfél által megsérült Az olyan kategóriákból származó termékek, mint például: kozmetikumok, fehérneműk vagy testápolási termékek, amelyek felbontva vagy használtan már nem értékesíthetők. A termék ellenőrzése után rájön, hogy az már nem alkalmas a visszaküldésre, mivel az ügyfél helytelenül használta…
Ha már van fiókja, Eladói belépés