Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Hogyan és milyen esetben kell elutasítani egy visszaküldési kérelmet?

()

Ebben az útmutatóban többet megtudhat a visszaküldési kérelmek elutasításának fő okairól.

 

Az eMAG Marketplace platformon az összes visszaküldési kérelmet az eMAG Marketplace fiókjának Visszaküldések menüpontjában találja.

A visszaküldési kérelem feldolgozásához lépjen a Visszaküldések menübe, és válassza ki a Visszaküldések listája almenüt.

Az újonnan megnyíló oldalon keresse meg az új visszaküldési kérelmet, és lépjen a mellette lévő Műveletek oszlopba. Itt nyomja meg a kék Szerkesztés gombot.

Ekkor megnyílik a Visszaküldés részletei oldal, ahol elvégezheti a visszaküldési kérelem véglegesítéséhez szükséges összes műveletet.

A visszaküldési kérelmet csak akkor lehet elutasítani, ha már megkapta a visszaküldött terméket az ügyféltől.

 

A visszaküldési kérelmek elutasításához vezető okok a következők lehetnek:

  • A visszaküldött termék az ügyfél által megsérült
  • Az olyan kategóriákból származó termékek, mint például: kozmetikumok, fehérneműk vagy testápolási termékek, amelyek felbontva vagy használtan már nem értékesíthetők.
  • A termék ellenőrzése után rájön, hogy az már nem alkalmas a visszaküldésre, mivel az ügyfél helytelenül használta a terméket
  • A visszaküldött csomag nem ugyanazt a terméket tartalmazza, mint amit Ön szállított az ügyfélnek
  • A termék a 14 naptári napos visszaküldési határidő után érkezik.

A fenti okok miatt elutasíthatja a visszaküldési kérelmet, ha belép a Visszaküldés részletei oldalra, és a státuszát elutasítottra állítja.

Amennyiben a termék visszaérkezett Önhöz állítsa be a visszaküldési kérelemhez a Visszaküldött státuszt, ezután lehetséges csak az elutasított státusz beállítása.

Easybox-os visszaküldés esetén az AWB csomagkövetés alapján a rendszer automatikusan beállítja a Visszaküldött státuszt.

Minden alkalommal, amikor úgy dönt, hogy elutasítja a visszaküldési kérelmet, kötelessége tájékoztatni az ügyfelet a döntéséről és a visszaküldés elutasításának okáról.

 

Fontos, hogy tájékoztassa az ügyfelet az elutasítás okáról, valamint, arról, hogy hogyan lehet elkerülni a visszaküldési kérelem elutasítását.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb választ kaphasson.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE