skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban többet megtudhat a visszaküldési kérelmek elutasításának fő okairól.   Az eMAG Marketplace platformon az összes visszaküldési kérelmet az eMAG Marketplace fiókjának Visszaküldések menüpontjában találja. A visszaküldési kérelem feldolgozásához lépjen a Visszaküldések menübe, és válassza ki a Visszaküldések listája almenüt. Az újonnan megnyíló oldalon keresse meg az új visszaküldési kérelmet, és lépjen a mellette lévő Műveletek oszlopba. Itt nyomja meg a kék Szerkesztés gombot. Ekkor megnyílik a Visszaküldés részletei oldal, ahol elvégezheti a visszaküldési kérelem véglegesítéséhez szükséges összes műveletet. A visszaküldési kérelmet csak akkor lehet elutasítani, ha már megkapta a visszaküldött terméket az ügyféltől.   A visszaküldési kérelmek elutasításához vezető okok a következők lehetnek: A visszaküldött termék az ügyfél által megsérült Az olyan kategóriákból származó termékek, mint például: kozmetikumok, fehérneműk vagy testápolási termékek, amelyek felbontva vagy használtan már nem értékesíthetők. A termék ellenőrzése után rájön, hogy az már nem alkalmas a visszaküldésre, mivel az ügyfél helytelenül használta…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?