Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Hogyan töltse ki a Draft to basic fájlt?

()

Ebben az útmutatóban megmutatjuk, hogyan kell kitölteni a Draft to basic fájlt, hogy frissíteni lehessen a termékvázlatok státuszát az eMAG Marketplace platformra feltöltött termékek esetében.

A termékvázlatok fájl használatával egyszerűen feltöltheti a termékek azonosításához szükséges alapvető adatokat platformra anélkül, hogy a termékei aktívak lennének. Ez lehetővé teszi, hogy ellenőrizze az eMAG Marketplace platformhoz hozzáadni kívánt termékek aktív dokumentációját, és megtegye az első lépést nagyobb mennyiségű termék feltöltéséhez.

Ha úgy döntött, hogy aktiválni szeretné az eMAG Marketplace platformra már feltöltött termékvázlatokat, akkor a Draft to basic fájl segítségével gyorsan aktiválhatja őket nagy mennyiségben, mivel így csak az alapvető adatokat szükséges megadnia, amelyek kötelezőek a dokumentáció elfogadásához a platformon.

A Termékek-Termék kategóriák menüpontba belépve töltse le a Draft to basic fájlt a kiválasztott kategória sorában, amelyben a termékeit szeretné megjeleníteni a weboldalon. Nyissa meg a fájlt, és ellenőrizze a kitöltendő oszlopokat.

Megjelenik a Basic termékfájl, amelyben az összes mezőt előre kitöltjük a termékvázlatok bevitelekor megadott adatokkal. Így már nem kell kitöltenie a termékazonosító mezőket, a nevet, a márkát vagy a forrásnyelvet. A többi mezőhöz a következő adatokat kell helyesen kitöltenie:

  • C oszlop – Termék EAN – a termékvázlatok feltöltésekor ez egy opcionális mező. Ha a mező nincs kitöltve, a null szó jelenik meg. Törölje és töltse ki a termék érvényes EAN kódjával, ha a termékeket EAN kóddal köteles kategóriába szeretné betölteni.

 

A D-G oszlopokban az áradatokat kell beállítania:

  • D oszlop – Eladási ár – töltse ki a termék ÁFA nélküli eladási árát. Legfeljebb 4 tizedesjegy támogatott (pl.: 5,1245). Az eladási ár a webhelyen megjelenő végső ár.
  • E oszlop – RRP– töltse ki a gyártó által javasolt eladási árat, ÁFA nélkül. Legfeljebb 4 tizedesjegy támogatott (pl.: 5,1245).
  • F oszlop – ÁFA– adja meg az ÁFA értékét. A százalékos értéket alegységszámként kell kifejezni (Pl.: 0,2, ha az ÁFA 20%).
  • G oszlopStátusz, adott esetben adja meg a termék állapotát. Ha azt szeretné, hogy az ajánlat az érvényesítés után azonnal aktív legyen az oldalon, akkor 1-es érteket adjon meg, ha pedig egyelőre nem szeretné aktívan hozzáadni a terméket, akkor válassza a 0 értéket.

 

A H-K oszlopokban a termék készletére és elérhetőségére vonatkozó adatokat kell megadnia.

  • H – Készlet oszlopban töltse ki az egyes termékekhez rendelkezésre álló készletet.
  • I – A termék kiszállításához szükséges napok száma oszlopban opcionálisan módosíthatja a megrendelés beérkezésétől az AWB generálásáig, a futárnak történő kiszállításig és a platformon a “Véglegesített” megrendelési státusz beállításáig szükséges napok számát.
  • J oszlop – A termék utánpótlásához szükséges napok száma opcionálisan kitöltheti a feltöltési rendelés szállítónak történő leadásától vagy a gyártási rendelés elindításától a termékek raktárba történő beérkezéséig eltelt napok számát.
  • K – Garancia oszlopban a jótállási időszakot töltheti ki, hónapokban megadva. Ha a forgalmazott termékekre nem vonatkozik garancia, akkor ebben a mezőben nem kell módosítania.

 


L-M oszlopokat
nem kötelező kitölteni.

  • Az L- Módosítás időzítése oszlopban opcionálisan kitölthet egy időszakot, ha egyéni kampányt szeretne létrehozni a termékhez.
  • Az M- Ajánlat tulajdonságai oszlopban kitöltheti, ha szükséges, az 1-et az “Értékesíts hazait!” vagy a 2-őt az “Elektronikus kézbesítés” esetében (csak azoknál a kategóriáknál, amelyek lehetővé teszik).

 

Miután beállította az árat és az egyéb szállítási és készlet adatokat, most az árérvényesítési adatokat kell beállítania.

  • N és O oszlopok: Árérvényesítés: MINIMUM ár és Árérvényesítés: MAXIMUM ár mutatja a termék árának minimális és maximális küszöbértékét. A minimális küszöbnek kisebbnek vagy egyenlőnek kell lennie az eladási árnál, a maximális küszöbnek pedig nagyobbnak vagy egyenlőnek kell lennie az alapárnál, amikor a termék alapára elkészül.
  • R oszlop – Leírás töltse ki a termék leírását. Vegye figyelembe leírási tippjeinket, és próbáljon meg minden egyes kínált termékhez átfogó leírást készíteni.
  • T oszlop -Elsődleges kép URL címe, adja meg a fő kép linkjét. Adja meg a termék reprezentatív képét tartalmazó linket. Nagyon fontos, hogy a link egy érvényes képre vezessen, amely megfelel az eMAG által előírt feltételeknek.

 

A következő oszlopok a termék alapvető jellemzőit tartalmazzák az Ön által választott kategória alapján. Javasoljuk, hogy ellenőrizze a Karakterisztikai értékek munkalapot a táblázatban, mielőtt kitöltené ezeket a mezőket.

Miután kitöltötte az összes olyan terméket, amelyet aktiválni szeretne a Termékvázlat státuszból, mentse el a fájlt, és töltse fel a plaltformra az Import .XLS gomb segítségével.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé. Ezek között további, a termékek feltöltésével kapcsolatos információt is talál.

 

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE