skip to Main Content
()

 Ebben a videóban bemutatjuk, hogy mi az az NPS vagyis vevői elégedettségi mutató, és mit kell tennie optimális szinten tartásához az eMAG Marketplace-en. Az NPS szerepe az, hogy miután a vásárló legalább egy, az eMAG Marketplace felületen elérhető termékét megvásárolta, felmérje, milyen élményben volt része, és számot ad arról, hogy a vásárlók mennyire voltak elégdettek termékével és a nyújtott szolgáltatás minőségével. Az NPS értéke tehát mutatja, hogy az elmúlt 30 napban milyen minőségben teljesítette rendeléseit. Az NPS értéke a legalacsonyabb -100 és a legmagasabb +100 érték közé eshet. Miután a rendelés megérkezik a vásárlóhoz, egy elégedettségi kérdőívet küldünk ki részére. Ebben egy 0-tól 10-ig terjedő skála található, amin a vásárlók jelölhetik a következő kérdésre adott válaszukat: Az eMAG-al kapcsolatos tapasztalataid alapján mennyi esély van rá, hogy ismerőseidnek is ajánlj minket? Ezt néhány további kérdés követi, hogy ezáltal részletesebb képet kaphassunk a támogatottságról, a vásárlói elégedettségről, a szerzett tapasztalatok alapján.…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?