Ebben a videóban bemutatjuk, hogy mi az az NPS vagyis vevői elégedettségi mutató, és mit kell tennie optimális szinten tartásához az eMAG Marketplace-en. Az NPS szerepe az, hogy miután a vásárló legalább egy, az eMAG Marketplace felületen elérhető termékét megvásárolta, felmérje, milyen élményben volt része, és számot ad arról, hogy a vásárlók mennyire voltak elégdettek termékével és a nyújtott szolgáltatás minőségével. Az NPS értéke tehát mutatja, hogy az elmúlt 30 napban milyen minőségben teljesítette rendeléseit. Az NPS értéke a legalacsonyabb -100 és a legmagasabb +100 érték közé eshet. Miután a rendelés megérkezik a vásárlóhoz, egy elégedettségi kérdőívet küldünk ki részére. Ebben egy 0-tól 10-ig terjedő skála található, amin a vásárlók jelölhetik a következő kérdésre adott válaszukat: Az eMAG-al kapcsolatos tapasztalataid alapján mennyi esély van rá, hogy ismerőseidnek is ajánlj minket? Ezt néhány további kérdés követi, hogy ezáltal részletesebb képet kaphassunk a támogatottságról, a vásárlói elégedettségről, a szerzett tapasztalatok alapján.…
Ha már van fiókja, Eladói belépés