skip to Main Content
()

 Az eMAG Marketplace felületen a konverzió mutatja az eMAG kínálatában elérhető termékei teljesítményét. A konverzió az adott refenerencia időszakban érkezett rendelések és termékoldal megtekintések számának aránya. A konverzió széles körben használatos annak kifizejezésére, hogy a látogatók hány százalékából válik vásárló. Az egyik legfontosabb mutatónak tekintjük, így érdemes figyelemmel kísérnie értékesítési tervei kidolgozásakor. Kiszámításához a rendelések számát el kell osztani az oldalmegtekintések számával az adott referencia időszakra vonatkozóan, és megkapjuk a konverziós arányt. Például, ha egy termékoldalra 5000 látogatás érkezett, és 100 darabot adott el a termékből az adott referencia időszakban, akkor az adott termék konverziója 2%. Mielőtt kidolgozná a konverzió növelését elősegítő lépéseket, vegye tekintetbe, hogy milyen tényezők bírnak meggyőző erővel, és mi az, ami arra buzdítja a vásárlókat, hogy terméke mellett döntsenek:   Minőségi képek a termékdokumentáció elkészítéséhez Képzelje magát a vásárló helyébe. Próbálja átgondolni, mi az, amire Ön kíváncsi lenne, ha online vásárol, szem előtt tartva, hogy…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?