Az eMAG Marketplace felületen a konverzió mutatja az eMAG kínálatában elérhető termékei teljesítményét. A konverzió az adott refenerencia időszakban érkezett rendelések és termékoldal megtekintések számának aránya. A konverzió széles körben használatos annak kifizejezésére, hogy a látogatók hány százalékából válik vásárló. Az egyik legfontosabb mutatónak tekintjük, így érdemes figyelemmel kísérnie értékesítési tervei kidolgozásakor. Kiszámításához a rendelések számát el kell osztani az oldalmegtekintések számával az adott referencia időszakra vonatkozóan, és megkapjuk a konverziós arányt. Például, ha egy termékoldalra 5000 látogatás érkezett, és 100 darabot adott el a termékből az adott referencia időszakban, akkor az adott termék konverziója 2%. Mielőtt kidolgozná a konverzió növelését elősegítő lépéseket, vegye tekintetbe, hogy milyen tényezők bírnak meggyőző erővel, és mi az, ami arra buzdítja a vásárlókat, hogy terméke mellett döntsenek: Minőségi képek a termékdokumentáció elkészítéséhez Képzelje magát a vásárló helyébe. Próbálja átgondolni, mi az, amire Ön kíváncsi lenne, ha online vásárol, szem előtt tartva, hogy…
Ha már van fiókja, Eladói belépés