skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban a visszaküldési kérelmek kezelésének lépéseit mutatjuk be az eMAG Marketplace felületen. A visszaküldési adatlapot a vásárló tölti ki az oldalon, saját felhasználói fiókjában, és elküldését követően jelenik meg Önnek a Marketplace platformon. A vásárló helyett is létrehozhat és kitölthet visszaküldési kérelmet, de csak abban az esetben, ha a vásárló ezt kéri, és ha a rendelés megfelel a 14 napos elállásra vonatkozó hatályos jogi rendelkezéseknek. Az Ön által eladott termékekre vonatkozó összes visszaküldési kérelem a Visszaküldések – Visszaküldések listája menüben jelenik meg.   Ha a vásárló nyújtotta be a visszaküldési kérelmet:   Lépjen be a Visszaküldések – visszaküldések listája menüpontba. Itt kattintson az Új fülre, hogy áttekinthesse az összes újonnan beérkezett visszaküldési kérelmet. Az Új státuszra a szűrőknél is kereshet, a Visszaküldés státuszánál. Miután rászűrt az Új kérelmekre, a Műveletek oszlopban kattintson a kék Szerkesztés gombra. A visszaküldési kérelem státusza innentől kezdve Tudomásul vette kell, legyen. A…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?