Ebben az útmutatóban a visszaküldési kérelmek kezelésének lépéseit mutatjuk be az eMAG Marketplace felületen. A visszaküldési adatlapot a vásárló tölti ki az oldalon, saját felhasználói fiókjában, és elküldését követően jelenik meg Önnek a Marketplace platformon. A vásárló helyett is létrehozhat és kitölthet visszaküldési kérelmet, de csak abban az esetben, ha a vásárló ezt kéri, és ha a rendelés megfelel a 14 napos elállásra vonatkozó hatályos jogi rendelkezéseknek. Az Ön által eladott termékekre vonatkozó összes visszaküldési kérelem a Visszaküldések – Visszaküldések listája menüben jelenik meg. Ha a vásárló nyújtotta be a visszaküldési kérelmet: Lépjen be a Visszaküldések – visszaküldések listája menüpontba. Itt kattintson az Új fülre, hogy áttekinthesse az összes újonnan beérkezett visszaküldési kérelmet. Az Új státuszra a szűrőknél is kereshet, a Visszaküldés státuszánál. Miután rászűrt az Új kérelmekre, a Műveletek oszlopban kattintson a kék Szerkesztés gombra. A visszaküldési kérelem státusza innentől kezdve Tudomásul vette kell, legyen. A…
Ha már van fiókja, Eladói belépés