A Visszaküldési arány a vásárlók által visszaküldött termékek arányát adja meg az adott referencia időszakban teljesített rendelésekhez képest, százalékban kifejezve. A mutató értékével kalkulál a fő ajánlatot, vagyis a "buy button"-t meghatározó algoritmus. Csak azokat a visszaküldéseket vesszük figyelembe a mutató értékének kalkulálásakor, melyeket az ügyfél küldött vissza, és nem vesszük figyelembe azokat, melyek kézbesítetlenül érkeznek vissza, abban az esetben, ha integrált futárszolgálattal került sor a szállításra. A visszaküldési arányra vonatkozó célszám feltüntetésre kerül a dashboard-on, közvetlenül a mutató alatt. Referencia-időszakok A Visszaküldési arány mutató értékét a következő referenciaidőszakok alapján kalkulálja a rendszer: a folyamatban lévő időszak az előző naptári hónapra vonatkozik, elsejétől 28. 29. 30. vagy 31.-ig; a korábbi referencia időszak az előző hónapot megelőző hó elsejétől 28. 29. 30. vagy 31.-ig tartó időszakra vonatkozik. Lehetséges besorolások Az adott referencia időszakban rögzített értékektől függően a visszaküldési arány az elért értékküszöb alapján négy különböző besorolást kaphat, ami megadja a…
Ha már van fiókja, Eladói belépés