Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan tudja frissíteni az API rendszert az eMAG easybox szolgáltatáshoz, amennyiben ezen keresztül generálja az AWB-ket. Az eMAG felületén elérhető API a saját ügyviteli rendszerük és az eMAG Martketplace platform között történő adatszinkronizálásra szolgál. Az API-n keresztül történő adatimportálásnak köszönhetően online áruháza adatai szinkronizálásra kerülnek az eMAG Marketplace platformon megjelenő adatokkal, tehát ezzel forgalmát is növelheti. Emellett ez a leggyorsabb módja a termékek frissítésének és új termék feltöltésének, hiszen az automatizációnak köszönhetően, a saját webhelyük közvetlenül kommunikál az eMAG Marketplace-szel. A beérkező rendelések automatikusan átirányításra kerülnek az eMAG Marketplace fiókból közvetlenül a saját webáruházukba, így egyszerűbben és gyorsabban kezelhetik a megrendeléseket, anélkül, hogy például számlák, vagy AWB-k feltöltésével kellene bajlódnia. Ha az API-t használja az AWB-k kiállítására, és a „locker_id” kulcs elküldését megtette a kérelemben, fontos, hogy frissítse a futárszámlák listáját az api-3/courier_accounts/read hívással, hogy megkapja az új eMAG fiók azonosítóját. Ezt a frissítést csak egyszer…
Ha már van fiókja, Eladói belépés