Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Üzenetközpont – Üzenetek

()

Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan ellenőrizheti az Üzenetközponton keresztül érkezett üzeneteket.

Az eMAG Marketplace-en beérkező összes üzenet, az Üzenetközpont – Üzenetek almenüben található.

Az oldal tetején több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll:

Státusz – többféle státusz szerint lehet szűrni az üzeneteket

  • Új – az összes új üzenetet, amelyet Ön vagy eMAG-os kollégák kezdeményeztek,
  • Függőben – azok, amelyekre még nem érkezett válasz,
  • Megválaszolt – azok az üzenetek, amelyekre már érkezett válasz,
  • Megoldva – azok az üzenetek, amelyek már megoldásra kerültek,
  • Irreleváns – olyan üzenetek, amelyek nem kapcsolódnak a platform egyik témájához sem, vagy amelyek Ön vagy eMAG-os kollégák megválaszolása nélkül is megoldódtak.

Kategória – ezzel a szűrővel kiválaszthatja, hogy az elküldött üzenet, melyik részleghez tartozik.

Alkategória – válassza ki az egyik alkategóriát, amelybe az üzenet témája tartozik.

Üzenetazonosító – az egyedi üzenetazonosító segítségével könnyen beazonosíthatja az üzenetet.

Rendelés azonosító – egy adott megrendeléshez érkezett üzenetek ellenőrzése a rendelési azonosító megadásával.

Dátum – Naptár segítségével időtartamra vagy egy adott dátumra is szűrhet.

Maximális válaszadási idő – az üzenetek szűrése az eMAG-os kollégáktól kapott válaszadási arány alapján.

Újranyitott üzenet – szűrheti, hogy az üzenet témája újra megnyitásra került-e vagy sem.Miután kiválasztotta a kívánt szűrőt vagy szűrőket, kattintson a Keresés gombra. Ha újra látni szeretné az összes üzenetet, kattintson a Visszaállítás gombra, és a platformon beérkezett/elküldött összes üzenetet láthatja.Az Üzenetközpontban az összes üzenet megjelenik a szűrőterület alatt.Kiválaszthatja az összes üzenet megtekintését vagy az üzenetek alapján történő szűrést: Ön által, az ügyfélszolgálat által vagy a Marketplace kereskedelmi csapata által kezdeményezett üzenetek szerint.

Ha új üzenetet szeretne küldeni az eMAG ügyfélszolgálatnak, akkor kattintson a Beszélgetés hozzáadása gombra. Ez átirányítja Önt a Marketplace kapcsolatfelvétel felületére. Válassza ki a kategóriát, töltse ki a Beszélgetés tárgyát, és írja meg az üzenetet. Végül nyomja meg a Küldés gombot.

Minden üzenethez egyedi azonosító tartozik. Láthatja az új üzenet elküldésének dátumát, az üzenet Rendelési azonosítóját, vagy az üzenet kategóriájának és alkategóriájának részleteit. A maximális válaszadási dátum is megjelenik a megoldásra váró üzenetek esetében.

Az üzenet megtekintéséhez és megválaszolásához kattintson a Műveletek oszlopban található Szerkesztés gombra.

Hozzáférést kap a kiválasztott témához küldött összes üzenethez, és úgy írhat. A válasz kitöltése után kattintson a Válasz gombra.Javasoljuk, hogy minden felmerülő problémát a lehető leghamarabb oldjon meg, mivel ez befolyásolhatja a fiókmutatóit.

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolt kaphasson.

 

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE