Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan ellenőrizheti az Üzenetközponton keresztül érkezett üzeneteket. Az eMAG Marketplace-en beérkező összes üzenet, az Üzenetközpont – Üzenetek almenüben található. Az oldal tetején több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll: Státusz - többféle státusz szerint lehet szűrni az üzeneteket Új - az összes új üzenetet, amelyet Ön vagy eMAG-os kollégák kezdeményeztek, Függőben - azok, amelyekre még nem érkezett válasz, Megválaszolt - azok az üzenetek, amelyekre már érkezett válasz, Megoldva - azok az üzenetek, amelyek már megoldásra kerültek, Irreleváns - olyan üzenetek, amelyek nem kapcsolódnak a platform egyik témájához sem, vagy amelyek Ön vagy eMAG-os kollégák megválaszolása nélkül is megoldódtak. Kategória - ezzel a szűrővel kiválaszthatja, hogy az elküldött üzenet, melyik részleghez tartozik. Alkategória - válassza ki az egyik alkategóriát, amelybe az üzenet témája tartozik. Üzenetazonosító - az egyedi üzenetazonosító segítségével könnyen beazonosíthatja az üzenetet. Rendelés azonosító - egy adott megrendeléshez érkezett üzenetek ellenőrzése a rendelési azonosító megadásával.…
Ha már van fiókja, Eladói belépés