skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan ellenőrizheti az Üzenetközponton keresztül érkezett üzeneteket. Az eMAG Marketplace-en beérkező összes üzenet, az Üzenetközpont – Üzenetek almenüben található. Az oldal tetején több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll: Státusz - többféle státusz szerint lehet szűrni az üzeneteket Új - az összes új üzenetet, amelyet Ön vagy eMAG-os kollégák kezdeményeztek, Függőben - azok, amelyekre még nem érkezett válasz, Megválaszolt - azok az üzenetek, amelyekre már érkezett válasz, Megoldva - azok az üzenetek, amelyek már megoldásra kerültek, Irreleváns - olyan üzenetek, amelyek nem kapcsolódnak a platform egyik témájához sem, vagy amelyek Ön vagy eMAG-os kollégák megválaszolása nélkül is megoldódtak. Kategória - ezzel a szűrővel kiválaszthatja, hogy az elküldött üzenet, melyik részleghez tartozik. Alkategória - válassza ki az egyik alkategóriát, amelybe az üzenet témája tartozik. Üzenetazonosító - az egyedi üzenetazonosító segítségével könnyen beazonosíthatja az üzenetet. Rendelés azonosító - egy adott megrendeléshez érkezett üzenetek ellenőrzése a rendelési azonosító megadásával.…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?