skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban a panaszok lehetséges okait mutatjuk be. A panaszok száma az eMAG Marketplace platformon az Ön ajánlataival és szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség nyomon követésének egyik mutatója. A Panaszok száma a referencia-időszakban a véglegesített rendelésekben szereplő összes termékmennyiséghez képest beérkezett panaszok százalékos arányát mutatja. Teljesítménymutatóként a panaszok száma részt vesz a webhely fő ajánlatának számítási algoritmusában. A panaszok száma általában nem lehet több, mint 0,5 %-a a rendelések teljes számának, sem a folyamatban lévő időszakra (az elmúlt hónapra), sem az előző (két hónappal ezelőtti) referencia-időszakra vonatkozóan. A Panaszok menü tartalmazza az összes beérkezett reklamációt. Ezek vonatkozhatnak a visszaküldésre, a szervizre, a fizetésre, a garanciára, a késedelmes szállításra, a termék nem megfelelő csomagolására vagy a hiányzó tartozékokra. A követelések számának kiszámításához a referencia-időszak: a folyamatban lévő és az előző referencia-időszak tartozik. - A folyamatban lévő időszak - az előző hónap 1 - 28/ 29/30/31. között. - Az előző referencia-időszak -…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?