Ebben az útmutatóban a panaszok lehetséges okait mutatjuk be. A panaszok száma az eMAG Marketplace platformon az Ön ajánlataival és szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség nyomon követésének egyik mutatója. A Panaszok száma a referencia-időszakban a véglegesített rendelésekben szereplő összes termékmennyiséghez képest beérkezett panaszok százalékos arányát mutatja. Teljesítménymutatóként a panaszok száma részt vesz a webhely fő ajánlatának számítási algoritmusában. A panaszok száma általában nem lehet több, mint 0,5 %-a a rendelések teljes számának, sem a folyamatban lévő időszakra (az elmúlt hónapra), sem az előző (két hónappal ezelőtti) referencia-időszakra vonatkozóan. A Panaszok menü tartalmazza az összes beérkezett reklamációt. Ezek vonatkozhatnak a visszaküldésre, a szervizre, a fizetésre, a garanciára, a késedelmes szállításra, a termék nem megfelelő csomagolására vagy a hiányzó tartozékokra. A követelések számának kiszámításához a referencia-időszak: a folyamatban lévő és az előző referencia-időszak tartozik. - A folyamatban lévő időszak - az előző hónap 1 - 28/ 29/30/31. között. - Az előző referencia-időszak -…
Panaszok száma
Ajánljuk:
Olyan élményt szeretnénk nyújtani ügyfeleinknek, ami a lehető legközelebb áll az offline vásárláshoz, és a…
Ebben a fejezetben áttekintjük mindazt, amit a termékek eMAG Marketplace felületre való manuális feltöltéséről tudni…
Ebben a fejezetben azokat a hibatípusokat tekintjük át, amelyekkel termékajánlatai frissítésekor találkozhat az eMAG Marketplace…
eMAG Marketplace felhasználói fiókjának Account Health vagyis Fiók állapota státusza a főoldal (vagyis dashboard) jobb oldalán jelenik meg.…