Ebben a cikkben azokat a fő okokat tekintjük át, amelyek hatással vannak a termékek konverziójára. A konverziós értéket láthatja az eMAG Marketplace fiókja főoldalán a teljesítménymutatók listájában, közvetlenül a vevői elégedettség mutató alatt. Az e-kereskedelem területén a konverzió egy fontos mutató, ami a termékek teljesítményéről nyújt reális képet. A dashboard-on megjelenő Konverziós ráta az eMAG felületén aktív termékei teljesítményét mutatja. A konverzió egy olyan arányszám, ami azt adja meg, hogy a termékadatlap megtekintéseinek számához képest hányan tették kosárba a terméket az adott referencia időszakban. Vagyis, hogy adott időszakon belül egy adott termék esetében hány oldalmegtekintés vezetett sikeres megrendeléshez. Milyen tényezők befolyásolhatják a konverziót? A helyes és teljes termékdokumentáció Versenyképes árak Akciók A vásárlók véleménye Gyors és megbízható szállítás Szezonalitás Az alacsony konverziós ráta lehetséges okai A termék minősége. Amikor egy látogató keres egy adott terméket, összehasonlítja a termék árát annak funkcióival. Ha a termékei nem megfelelő minőségűek, akkor a…
Ha már van fiókja, Eladói belépés