skip to Main Content
()

 Ebben a cikkben azokat a fő okokat tekintjük át, amelyek hatással vannak a termékek konverziójára. A konverziós értéket láthatja az eMAG Marketplace fiókja főoldalán a teljesítménymutatók listájában, közvetlenül a vevői elégedettség mutató alatt. Az e-kereskedelem területén a konverzió egy fontos mutató, ami a termékek teljesítményéről nyújt reális képet. A dashboard-on megjelenő Konverziós ráta az eMAG felületén aktív termékei teljesítményét mutatja. A konverzió egy olyan arányszám, ami azt adja meg, hogy a termékadatlap megtekintéseinek számához képest hányan tették kosárba a terméket az adott referencia időszakban. Vagyis, hogy adott időszakon belül egy adott termék esetében hány oldalmegtekintés vezetett sikeres megrendeléshez. Milyen tényezők befolyásolhatják a konverziót? A helyes és teljes termékdokumentáció Versenyképes árak Akciók A vásárlók véleménye Gyors és megbízható szállítás Szezonalitás Az alacsony konverziós ráta lehetséges okai A termék minősége. Amikor egy látogató keres egy adott terméket, összehasonlítja a termék árát annak funkcióival. Ha a termékei nem megfelelő minőségűek, akkor a…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?