skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban megmutatjuk, hogyan léphet kapcsolatba velünk, ha különböző kérdései adódnak az eMAG Marketplace platform használata közben. Ha kérdései vannak a termékek, számlák, megrendelések, pénzügyi kimutatások, kampányok stb. hozzáadásával kapcsolatban, az Üzenetközponton keresztül léphet kapcsolatba az illetékes kollégákkal. Kérdésére a lehető leghamarabb választ fog kapni, de ne feledje, hogy az a beérkezett megkeresések sorrendjében kerül megválaszolásra.   Hogyan léphet kapcsolatba kollégáinkkal az Üzenetközponton keresztül? Ha segítséget szeretne kérni egy, a platformon felmerült problémával kapcsolatban, válassza az Üzenetközpont menüpontot a Dashboard-on, ahol két lehetőség áll rendelkezésére: Üzenetek – ez az Ön és kollégáink közötti üzenetek archívuma, itt láthatja az egyes üzenetek témáját, de az egyes üzenetek státuszát is. Marketplace kapcsolatfelvétel - itt az eMAG Marketplace fiókjával kapcsolatban, különböző témákban küldhet üzenetet. Új üzenet küldéséhez lépjen a Marketplace kapcsolatfelvétel menüpontba. Így új beszélgetést indíthat velünk. A kérdés témájától függően választhat kategóriát az előre meghatározott listából: Értékesíts hazait az eMAG-on -…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?