Ebben az útmutatóban megmutatjuk, hogyan léphet kapcsolatba velünk, ha különböző kérdései adódnak az eMAG Marketplace platform használata közben. Ha kérdései vannak a termékek, számlák, megrendelések, pénzügyi kimutatások, kampányok stb. hozzáadásával kapcsolatban, az Üzenetközponton keresztül léphet kapcsolatba az illetékes kollégákkal. Kérdésére a lehető leghamarabb választ fog kapni, de ne feledje, hogy az a beérkezett megkeresések sorrendjében kerül megválaszolásra. Hogyan léphet kapcsolatba kollégáinkkal az Üzenetközponton keresztül? Ha segítséget szeretne kérni egy, a platformon felmerült problémával kapcsolatban, válassza az Üzenetközpont menüpontot a Dashboard-on, ahol két lehetőség áll rendelkezésére: Üzenetek – ez az Ön és kollégáink közötti üzenetek archívuma, itt láthatja az egyes üzenetek témáját, de az egyes üzenetek státuszát is. Marketplace kapcsolatfelvétel - itt az eMAG Marketplace fiókjával kapcsolatban, különböző témákban küldhet üzenetet. Új üzenet küldéséhez lépjen a Marketplace kapcsolatfelvétel menüpontba. Így új beszélgetést indíthat velünk. A kérdés témájától függően választhat kategóriát az előre meghatározott listából: Értékesíts hazait az eMAG-on -…
Ha már van fiókja, Eladói belépés