skip to Main Content
()

Ebben a videóban a Saját ajánlataim menüponton belül az Általános információ almenü legfontosabb információit tekintjük át, hogy az itt található statisztikákat és adatokat is felhasználhassa az eMAG Marketplace portfóliója fejlesztéséhez.

Minden termék, amit korábban feltöltött az eMAG Marketplace felületre, elérhető az Általános információk menüpontban. Ebben a menüpontban egy helyen módosíthatja ajánlatait, többek között az árakat, hogy Öné legyen a legjobb ajánlat; készleteket frissíthet, valamint egy-egy termékét kiválasztva azokat közvetlenül betöltheti valamennyi kampányunkba. Mindemellett értékesítési eredményeit tekintve rengeteg hasznos információt találhat.

Az első oszlopban a jelölőnégyzetbe kattintva tudja kiválasztani a módosítani kívánt terméket vagy termékeket.

Itt például, ha egy termék készletét vagy eladási árát szeretné módosítani, elegendő ezeket az értékeket átírnia, majd ezt követően a Módosítások mentése gombra kattintva tudja jóváhagyni a módosításokat.

Ha egyszerre több terméknél szeretne módosításokat végezni, javasoljuk, hogy az oldal alján módosítsa az egyszerre egy oldalon megjelenített termékek számát. Ezt a számot 10-től 200-ig választhatja ki a legördülő listában ajánlott értékek közül.

A második oszlopban valamennyi az adott termékre vonatkozó információ elérhető.

Minden terméknél látszik a termék gyártója, és a kategória, amiben szerepel. Ha a “több” gombra kattint, további, a termék azonosítására szolgáló adatok jelennek meg, mint például a termék EAN kódja, a termékkód vagy a PNK.

Ugyanitt a jobb alsó sarokban 3 további funkció is elérhető, ami akkor lehet hasznos, ha a terméket kampányba szeretné feltölteni, gyorsan módosítani szeretné az ajánlatot, vagy ha a csomag méreteit szeretné megadni.

A kampányos feltöltésről részletes útmutató itt érhető el.

A státusz oszlop a termék aktuális státuszát mutatja: aktív, érvénytelen ár, inaktív, (dokumentáció változás), blokkolva, end of life (vagyis kifutott termék). Ezeket a státuszokat a szűrőfeltételeknél is megadhatja. Ez akkor lehet hasznos, ha eszerint szeretne tömeges módosításokat végezni.

A készlet oszlop a termék aktuális készletét mutatja. Itt könnyedén módosíthatja az adott termék készleteit. A rendszer a korábbi értékesítési eredmények alapján kalkulál egy becsült értéket, ami megadja, hogy várhatóan hány nap alatt fogy el a termék, vagyis hogy hány nap alatt lesz készlethiányos.

A “Rendelések teljes értéke” oszlop az elmúlt 14, illetve 30 nap adott PNK-ra vonatkozó forgalmi adatait mutatja meg.

Minden termék kap egy teljesítményének megfelelő besorolást. Minél több az értékesítés, és minél magasabb a konverzió, annál magasabb teljesítmény-besorolást kap a termék. Az utolsó 30 nap eredményei alapján legjobban teljesítő termékek kapják a legmagasabb besorolást, vagyis a Super Hot label-t, ezt követi a Hot és a Regular label, és a kevésbé jól teljesítő, vagy eladással nem rendelkező termékek kapják a Cold vagy a Super Cold labelt.

A Buy Button oszlopban saját ajánlatának pozícióját találja, az összes többi ugyanarra a termékre listázott termékajánlathoz viszonyítva. Például, ha egyedül Ön árulja az adott terméket, akkor a Buy Button pozíció 1 per 1 lesz. Ha ugyanazt a terméket más eladók is árusítják, akkor az összes ajánlathoz viszonyítva jelenik meg az ajánlat pozíciója. Például, ha 5 eladó árusítja a terméket, és Öné a második legjobb ajánlat, akkor a Buy Button oszlopban 2 per 5 jelenik meg.

Az Általános információk menüpont egyik legfőbb szekciója az Ár oszlop. Ebben az oszlopban könnyedén módosíthatja az árat, amihez javasoljuk, hogy vegye figyelembe a következő oszlopban szereplő értéket, ami az adott termékre jelenleg ajánlott legjobb árat tartalmazza. Az eladási ár mezőben az az ár szerepeljen, amiért ténylegesen eladásra kínálja az oldalon a terméket. Az korábbi ár mezőben pedig a termék ajánlott árát adja meg, tehát ez a kiindulási ár, ahonnan kedvezményt nyújtva leárazza a terméket. Vegye figyelembe, hogy az árak itt nettóban jelennek meg.

Az utolsó előtti, Best price oszlop adja meg az adott termékre ajánlott legjobb árat. Ha több eladó is értékesíti ugyanazt a terméket, akkor ez a legalacsonyabb beállított eladási ár értéke. Ez a mező nagyon fontos ahhoz, hogy reálisan megítélhesse árai versenyképességét. Ennek az oszlopnak az értékeit nem tudja módosítani, de javasoljuk, hogy az itt megadott értéket árazáskor viszonyítási alapként vegye figyelembe.

Az adott termékre vonatkozó jutalék százalékos értéke jelenik meg az utolsó oszlopban. Az egyes jutalék értékek a kategória igénylését követően kiállított jutalék mellékletben is megtekinthetők, termék-kategóriánként.

Az admin felület eMAG Academy menüpontja alatt további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé, annak érdekében, hogy a felület használatával kapcsolatban felmerülő kérdéseire a lehető leghamarabb válaszolhassunk.

További jó munkát kívánunk!

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?