Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

A Termék közzététele fájl kitöltése

()

Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan kell helyesen kitölteni “A Termék közzététele fájlt” majd feltölteni az eMAG Marketplace platformra.

Ezzel az XLS fájllal gyorsan, nagy mennyiségű terméket tölthet fel a platformra. Miután létrehozta és letöltötte a termékfrissítési fájlt, nyissa meg, és ellenőrizze az összes oszlopot, amelyet ki kell töltenie a feltölteni kívánt termékek adataival.

A fájlban több munkalap is található, amelyeken megtekintheti a fájl kitöltésére és feltöltésére vonatkozó utasításokat, a platformra feltöltött képek szabványainak részleteit, valamint a fájl első 5 sorában található adatok meghatározását. Az egyes termékkategóriákra vonatkozóan jellemzők és termékpéldák is megtalálhatók, amelyeket a fájl módosítása előtt ellenőrizhet.

Ne módosítsa vagy törölje az első 5 sort! Ellenkező esetben módosíthatja az .XLS fájlban elérhető összes oszlopot.

  • A oszlop – Termékkód oszlopban adja meg az egyes termékekhez rendelt kódokat. A legtöbb termék esetében a termékkód megegyezik a modellszámmal vagy az EAN -kóddal.
  • B oszlop Adja meg a termék Termékazonosítóját. Minden terméknek egyedinek kell lennie, és csak számértékeket tartalmazhat (143, 281,114).
  • C oszlop – Termék EAN kód oszlopban minden termékhez egyedi vonalkódot ad hozzá. Az EAN kód kötelező minden termékkategóriában.
  • D oszlop – Töltse ki a termék Eladási árát ÁFA nélkül. Legfeljebb 4 tizedesjegy fogadható el (pl. 5.1245). Az eladási ár a webhelyen megjelenített végső ár.
  • E oszlop – RRP, opcionálisan megadhatja a termék gyártó által javasolt eladási árát, ÁFA nélkül. Legfeljebb 4 tizedesjegy fogadható el (pl. 5.1245).
  • F oszlop – ÁFA megadhatja az ÁFA értékét. A százalékos értéket alegység számként kell megadni (pl. 0,2, ha az áfa 20%).
  • G oszlop – Státusz adja meg adott esetben a termék státuszát. Ha azt szeretné, hogy az ajánlat az érvényesítés után azonnal aktív legyen a weboldalon, akkor adjon hozzá 1-et, és ha egyelőre anélkül szeretné hozzáadni a terméket, hogy aktív lenne, válassza a 0 értéket.
  • H oszlop – Töltse ki a rendelkezésre álló készletet minden termékhez.
  • I oszlop – A termék kiszállításához szükséges napok száma – módosíthatja a rendelés összekészítéséhez szükséges napok számát a rendelés leadás pillanatától az AWB kiállításáig, vagy a platformon a véglegesített státus beállításáig és futárnak való átadásig.
  • J oszlop – A termék utánpótlásához szükséges napok száma – tetszés szerint megadhatja a készletek utánpótlásához szükséges napok számát
  • K oszlop – Jótállás, az ajánlatra érvényes jótállási időt tudja megadni hónapokban; abban az esetben, ha az eladott termékekre nem vonatkozik jótállás, akkor nem kell változtatnia ezen az oszlopon.
  • L oszlop – Módosítás időzítése oszlopban kitölthet egy időszakot, amelyben egyéni kampányt szeretne beállítani a termékhez.
  • M oszlop – Ajánlat tulajdonságai, ha szükséges, 1-et ad hozzá az “eMAG Open Hungary” vagy 2-t az “elektronikus kézbesítéshez” (csak az engedélyezett kategóriákhoz).
  • N és O oszlop: Ár érvényesítése: Minimum ár és Ár érvényesítése: Maximum ár oszlopban megadhatja a termék árának minimális és maximális küszöbértékét. A minimális küszöbértéknek kisebbnek vagy egyenlőnek kell lennie az eladási árnál, a maximális küszöbnek pedig nagyobbnak vagy egyenlőnek kell lennie az alapárnál.
  • P oszlop – Név – adja meg a termék nevét. Rövid, leíró címet kell használnia az eMAG szabványoknak megfelelően: ” Márka, terméktípus, modell, attribútumok (adott esetben) (szín, méret, kapacitás és egyéb jellemzők)”.
  • Q oszlop – Termék gyártója, töltse ki a termék gyártóját. Ebben az oszlopban csak a platformon érvényesített gyártót tud megadni.
  • R oszlop – A Leírás oszlopban hozzáadhatja a termékleírást. Kövesse leírási tippjeinket, és próbáljon átfogó leírást készíteni a termékről.
  • S oszlop – Saját weblapra mutató URL, tetszés szerint kitöltheti a termék linkjét a webhelyén. Nem jelenik meg az eMAG weboldalán, de segít kollégáinknak az új ajánlat érvényesítésében a platformon.
  • T oszlop- Forrásnyelv, itt kiválaszhatja a termékdokumentáció eredeti nyelvét.
  • Az U oszlop – Az elsődleges kép URL címe oszlopban adja hozzá a fő kép hivatkozását. Illesszen be egy linket a termék képével. Nagyon fontos, hogy a link érvényes képhez vezessen, amely megfelel az eMAG által előírt feltételeknek.
  • V-Z oszlop – További képek URL címe oszlopokban új másodlagos képeket adhat hozzá minden termékhez. Itt is figyelembe kell vennie az eMAG által előírt követelményeket a termékképekre vonatkozólag.

 

Ha több terméket szeretne hozzáadni ugyanahhoz a termékcsaládhoz, akkor töltse ki a Z-AB oszlopokat a több termék egy termékcsaládba való csoportosításához szükséges információkkal.

  • AA – Családi azonosító oszlopban hozzá kell adnia a belső termékcsalád-azonosítót, amely minden termékcsalád esetében egyedi lesz. Minden termék, amely ugyanabban a termékcsaládban lesz csoportosítva, azonos azonosítóval rendelkezik.
  • AB – Családnév oszlopba írja be a termékcsalád nevét, amelynek kapcsolódnia kell a családba tartozó termékek nevéhez, de nem tartalmazhatja azokat a változókat, amelyek után az adott termékcsaládba sorolás történik.
  • AC – Család típusa oszlopban megadhatja a termék családba kötésének szempontját. Például csoportosíthatja a termékeket szín és méret stb szerint.

A következő mezők minden kategória szerint személyre szabottak. Javasoljuk, hogy ellenőrizze a Jellemző értékek oszlopot, mielőtt kitölti ezeket a mezőket. Az összes szükséges módosítás elvégzése után mentse el a fájlt, és töltse fel a platformra.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE