Ebben az útmutatóban bemutatjuk a KPI Toolbar új eszközét, a legnépszerűbb hirdetési javaslatokat, amelynek segítségével gyorsan hozzá tudja adni a magas értékesítési potenciállal rendelkező termékeket a hirdetési kampányokhoz. Itt megjelenik a Hirdetési kampányba való részvételre javasolt termékek száma, valamint az az érték, amennyivel az Ön eladásai növekedhetnek, ha minden javasolt terméket és mind a top 3 ajánlatot hozzáad a hirdetés kampányhoz. Ez az új eszköz mind a műszerfalon, mind a menü egyéb részeiben elérhető. Kattintson a Top javasolt hirdetések KPI-re, és egy új fly-out ablak fog megnyílni. A KPI toolbar a Dashboard oldalon és az összes menüben is elérhető a kék eszközsávban. Kattintson A legnépszerűbb hirdetési javaslatokra és megnyílik egy legördülő ablak. Az első részben a következő információkat láthatja: A hirdetési kampányhoz javasolt, nagy értékesítési potenciállal rendelkező termékek száma. Ha a termékek számára kattint, átirányítjuk a Vásárlói érdeklődés oldalra, ahol gyorsan megtekintheti az összes ajánlott terméket. A legutóbbi frissítés.…
Ha már van fiókja, Eladói belépés