skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban bemutatjuk a KPI Toolbar új eszközét, a legnépszerűbb hirdetési javaslatokat, amelynek segítségével gyorsan hozzá tudja adni  a magas értékesítési potenciállal rendelkező termékeket a hirdetési kampányokhoz. Itt megjelenik a Hirdetési kampányba való részvételre javasolt termékek száma, valamint az az érték, amennyivel az Ön eladásai növekedhetnek, ha minden javasolt terméket és mind a top 3 ajánlatot hozzáad a hirdetés kampányhoz. Ez az új eszköz mind a műszerfalon, mind a menü egyéb részeiben elérhető. Kattintson a Top javasolt hirdetések KPI-re, és egy új fly-out ablak fog megnyílni. A KPI toolbar a Dashboard oldalon és az összes menüben is elérhető a kék eszközsávban. Kattintson A legnépszerűbb hirdetési javaslatokra és megnyílik egy legördülő ablak. Az első részben a következő információkat láthatja: A hirdetési kampányhoz javasolt, nagy értékesítési potenciállal rendelkező termékek száma. Ha a termékek számára kattint, átirányítjuk a Vásárlói érdeklődés oldalra, ahol gyorsan megtekintheti az összes ajánlott terméket. A legutóbbi frissítés.…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?