Ads kampány fájl kitöltése

()

Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan töltheti ki helyesen az eMAG Marketplace felületről letölthető Ads kampány fájlt.

Az Ads kampány fájl segítségével gyorsan és egyszerűen tölthet be nagyobb mennyiségű terméket az adott Ads kampányba. E fájl használatával gyorsan hozzáadhatja a kívánt termékeket egy Ads kampányhoz, és egy nagyobb mennyiségű termékre állíthat be hirdetéseket az oldalon, hogy ezáltal felkeltse az oldal látogatóinak érdeklődését portfóliója termékei iránt, és növelje az eMAG Marketplace felületen termékeire érkező látogatásszámot, és ezáltal eladásait is.

Miután legenerálta és letöltötte a Hirdetési javaslatok XLS sablont a felületen, nyissa meg. A fájl az összes aktív státuszú termékét tartalmazza. Ha kategória szinten tölti le a Hirdetési javaslatok fájlt, akkor az az adott kategória összes aktív státuszú termékét tartalmazza.

A fájlban csak azok a termékek maradjanak, amelyeket be szeretne tölteni az eMAG Ads kampányba. A többi terméket a sorok törlésével vegye ki az XLS fájlból.

A fájl alján található lapfüleken hasznos információkat talál a template helyes kitöltéséhez:

  • az Útmutató fülön instrukciókat talál a fájl helyes kitöltéséhez és feltöltéséhez,
  • Mező értékek fülön a sablon első 5 sorában található értékekhez talál segédletet,
  • A termékekhez megadható, elfogadott értékeket;
  • valamint példákat, melyeket átnézhet, mielőtt nekilát a fájl kitöltésének.

A Jelölt termékek lap első 5 sorát ne törölje, és itt semmilyen módosítást ne végezzen.

A-tól F oszlopig a termékek azonosításához szükséges adatokat találja minden a fájlban szereplő termékhez vonatkozóan.

A G, Ad campaign ID, vagyis Hirdetéskampány azonosító oszlopban annak az Ads kampánynak az azonosítóját kell megadnia, amihez hozzá szeretné adni az adott terméket. Az ön által létrehozott Ads kampányok egyedi azonosítója az eMAG Ads – Kampányok menüpontban ellenőrizhető, Azonosító oszlopban.

A H, Bid vagyis Licit érték oszlopban megadhatja az ajánlatonkénti licit értéket. Ez a mező automatikusan kitöltésre kerül a kampányban javasolt értékkel. Ezt a javasolt értéket is használhatja, de megadhatja az ön által választott értéket is helyette. Az értéke legfeljebb 2 tizedesjegy fogadható el, és minimum 18 Ft-nak kell lennie.

Az I, Sales uplift, vagyis a becsült Értékesítési növekedés oszlopban azt látja, hogy milyen értékesítési növekedésre számíthat az ajánlat hirdetéskampányhoz történő hozzáadásával.

A J-től M-ig terjedő oszlopokat nem kell kitöltenie. Itt az egyes termékekből elérhető készletmennyiséget, az utolsó frissítés időpontját, a termék-teljesítmény besorolását, és azt ellenőrizheti, hogy a termék részt vesz-e az FBE programban.

Ha egy bizonyos termékre már fut egy eMAG Ads hirdetéskampány, a kampány teljesítményéről talál információkat az N és U közötti oszlopokban. Az itt található adatok segítségére lehetnek abban, hogy az újabb kampányok lérehozásakor megfontolt döntést hozzon.Itt termékszinten áttekintheti:

  • az Ads kampány indulásától kezdve a hirdetésre érkező kattintások számát;
  • a kattintásonkénti költséget vagyis CPC-t a fájl letöltésének pillanatában,
  • a kattintások teljes költségét a kampány kezdete óta, az adott termékre vonatkozóan;
  • az Ads kampányon keresztül eladott termékek számát;
  • az Ads kampány által generált értékesítési forgalmat;
  • az eladásonkénti hirdetési költséget;
  • a megjelenítések számát, vagyis azt, hogy hányszor jelent meg a Promóciós termékek widget sávban az adott termékhirdetés;
  • az átkattintási arányt, vagyis a CTR-t. Ez a termékhirdetésre érkező kattintások és a hirdetésmegjelenítések számának hányadosa.

Miután kitöltötte a fájlt a megfelelő értékekkel, mentse el az XLS fájlt, és töltse fel az eMAG Ads – Kampányok menüpontból.

Az eMAG Academy felületen további információkat talál az eMAG Ads promóciós programról is, ahogy az eMAG Marketplace platform működéséről.

Sikeres értékesítést!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE