Ebben az útmutatóban megmutatjuk mire kell figyelnie ahhoz, hogy az eMAG oldalán értékesített terméke előrébb kerüljön a kategória oldalon. Amennyiben egy terméke népszerű a vásárlók körében, akkor azt a terméket a weboldal előrébb listázhatja a saját kategóriájában. Termékmegjelenítés - Egy átfogó termékdokumentációval magasabb konverziót érhet el, amennyiben a vásárló átfogó képet tud alkotni a termékről a weboldalon található információ alapján. Termékértékelések - A vásárlók számára több lehetőség áll rendelkezésre, hogy visszajelzést adjanak az eMAG Marketplace portfóliójában szereplő terméke megrendelése esetén. Az egyik lehetőség a termék értékelése az eMAG weboldalán. A vásárlók egy termékre maximum 5 csillagos értékelést adhatnak, és az összes értékelést átlagolva érhető el a termék weboldalon. Termékértékelések száma – Nagyobb mennyiségű termékértékelés esetén a kapott átlag egy reális mutató a potenciális vásárlók számára. Kevés értékelés esetén az egy-egy kapott alacsony csillagszám súlyosabban befolyásolja az oldalon megjelenő átlag értéket, mint nagyobb mennyiségű értékelés esetén. Ár - Először is,…
Ha már van fiókja, Eladói belépés