Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogy mi a teendő, ha eMAG Marketplace fiókja felfüggesztésre kerül a teljesítmény mutatók elvárásoktól elmaradó színvonala miatt. Ahhoz, hogy a teljesítménymutatók az elvárásoknak megfelelőek legyenek, elengedhetetlen a rendelések időben történő kezelése, ezzel megelőzve a negatív fiók állapotot. A leggyakoribb problémák, amelyek befolyásolják fiókja teljesítménymutatóit, és felfüggesztéshez vezetnek: a visszaküldési arány, az incidenssel zárult rendelések aránya, valamint a vásárlói panaszok aránya. A főoldalon feltüntetett alacsony besorolást kapott teljesítménymutatók jelzik, hogy az eladó nem az elvárásoknak megfelelően kezelte rendeléseit, és a megrendelt termékek nem kerültek időben kiszállításra. Amennyiben a vizsgált időszak végén az eladói fiók teljesítménymutatói a minimum elvárásoknak sem tesznek eleget, a fiók ideiglenesen felfüggesztésre kerül. A kritikus fiókállapot javítása elengedhetetlen, de fiókja visszakapcsolására csak a főoldalon elérhető Account Health teszt sikeres kitöltése után, minimum 7 napos felfüggesztési időszak leteltét követően van lehetőségünk. Az eMAG Marketplace felület Dashboard-ján jobb oldalon a fiók ideiglenesen felfüggesztve üzenet jelenik…
Ha már van fiókja, Eladói belépés