skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogy mi a teendő, ha eMAG Marketplace fiókja felfüggesztésre kerül a teljesítmény mutatók elvárásoktól elmaradó színvonala miatt. Ahhoz, hogy a teljesítménymutatók az elvárásoknak megfelelőek legyenek, elengedhetetlen a rendelések időben történő kezelése, ezzel megelőzve a negatív fiók állapotot. A leggyakoribb problémák, amelyek befolyásolják fiókja teljesítménymutatóit, és felfüggesztéshez vezetnek: a visszaküldési arány, az incidenssel zárult rendelések aránya, valamint a vásárlói panaszok aránya. A főoldalon feltüntetett alacsony besorolást kapott teljesítménymutatók jelzik, hogy az eladó nem az elvárásoknak megfelelően kezelte rendeléseit, és a megrendelt termékek nem kerültek időben kiszállításra. Amennyiben a vizsgált időszak végén az eladói fiók teljesítménymutatói a minimum elvárásoknak sem tesznek eleget, a fiók ideiglenesen felfüggesztésre kerül. A kritikus fiókállapot javítása elengedhetetlen, de fiókja visszakapcsolására csak a főoldalon elérhető Account Health teszt sikeres kitöltése után, minimum 7 napos felfüggesztési időszak leteltét követően van lehetőségünk. Az eMAG Marketplace felület Dashboard-ján jobb oldalon a fiók ideiglenesen felfüggesztve üzenet jelenik…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?