Ebben az útmutatóban az eMAG Ads-ről, mint promóciós lehetőségről talál bővebb információt. eMAG Ads Az „Ad” az angol advertising szó rövidítése, ami magyarul azt jelenti, hogy reklámozás. Ez egy olyan marketingeszköz, amely egy szponzorált üzenetet tartalmaz annak érdekében, hogy az adott terméket, szolgáltatást vagy ötletet népszerűsítse. A reklám célja, hogy olyan vásárlókat érjen el, akik érdeklődnek és hajlandóak megvásárolni az Ön által népszerűsített termékeket vagy szolgáltatásokat. Az eMAG Ads használatával igénybe veheti a Pay Per Click (PPC) kattintás alapú hirdetési szolgáltatást, aminek segítségével lehetősége nyílik arra, hogy termékeivel versenybe szállhasson a jobb láthatóságért az eMAG felületén. eMAG Ads promóciós területek Termékeinek láthatósága az oldalon nagyon fontos az eladások növelése szempontjából. Az Ads promóciós kampányok segítségével a legnépszerűbb pozíciókban népszerűsítheti termékeit az eMAG oldalán. A termékek relevanciájától vagy a vásárlói keresésektől függően az Ön által népszerűsített ajánlatok a promóciós sávban jelennek meg. Ez akkor látható, ha a vásárlók…
eMAG Ads promóciós terület
Ajánljuk:
Ebben a fejezetben azokat a hibatípusokat tekintjük át, amelyekkel termékajánlatai frissítésekor találkozhat az eMAG Marketplace…
eMAG Marketplace felhasználói fiókjának Account Health vagyis Fiók állapota státusza a főoldal (vagyis dashboard) jobb oldalán jelenik meg.…
Ahhoz, hogy eMAG Marketplace partnerré válhasson, és a felületen értékesíthessen, a fiók létrehozását és a…
Ebben a fejezetben azt mutatjuk be, hogy milyen értesítései érkezhetnek az eMAG Marketplace felületen…