skip to Main Content
()


Ebben az útmutatóban javaslatokat mutatunk az ár beállítására, ami segítségére lehet, amikor az eMAG Marketplace platform aktív kampányaiban tölti fel az ajánlatait.

Ha vonzó árajánlatokkal szerepel egy kampányban, nagy esélye van arra, hogy várakozáson felüli eladásokat generáljon.

A kampányban részt vevő termékek árát a Kampány javaslatok fájlban töltjük ki. A kampányjavaslat-fájl létrehozásához lépjen a Promóció menü Kampányok szakaszába.

Miután letöltötte a Jelölt termékek fájlt, nyissa meg majd töltse ki az összes kötelező mezőt.

Az Eladási ár mezőben azt az árat adja meg a termékéhez, amely áron szeretné, hogy szerepeljen az adott kampányban.

Amikor megadja az eladási árat, javasoljuk vegye figyelembe az alábbi szempontokat:

  • Végezzen elemzést az összes Ön által értékesített termékkategóriában, kövesse az oldalon más kampányokban megjelenő árak tendenciáját.
  • Annak érdekében, hogy a kampányok által növelje eladásait, próbálja meg vonzó akciókkal felhívni a vásárlók figyelmét.
  • Nettó árat adjon meg, a rendszer automatikusan a weboldalon a fiókjában rögzített ÁFA hozzászámításával mutatja majd a terméket. Az Eladási ár formátuma legfeljebb négy tizedesjegyet fogad el.
  • Egy 30% feletti kedvezménnyel nagyobb forgalma lehet, mint egy átlagos napon.
  • A kedvezmény mértékének megadásakor vegye figyelembe, hogy a weboldalon az eladási ár felett található a beszállító által ajánlott kiskereskedelmi ár helyén a kampány ideje alatt az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára látható.
  • Kiemelten figyeljen az Árérvényesítés cellákban található minimális és maximális küszöbértékre, mielőtt elmenti a jelölt termékek fájlt. Ezek megfelelő beállítása kiküszöböli a veszteséges értékesítés kockázatát egy rossz értékesítési ár beállítása esetén.
  • Legyen óvatos a minimális küszöbérték kitöltésekor, mert ez az a legalacsonyabb ár, amelyen a terméket eladhatja. A kampány idejére megadott eladási ár nem lesz érvényesítve, ha a minimális küszöbértékben beállított árnál alacsonyabb árat ad meg.

A minimum és maximum küszöbérték módosításához töltse le az Ajánlatok frissítése fájt a Termékek-Termék kategóriák menüpontból.

Adja meg az új minimális és maximális árérvényesítési küszöbértéket, és mentse az XLS fájlt az új módosításokkal. Miután feltöltötte a fájlt a platformra az Excel importálása menüből, töltse le újra a kampányjavaslat fájlt, amely megjeleníti az új árküszöböket.

Javasoljuk, hogy kövesse az eMAG Academy menüben elérhető további útmutatókat, ahol további információkat talál az eMAG Marketplace platformon a kampányokban szereplő ajánlatok feltöltéséről.

Sikeres értékesítést kívánunk!

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?