eMAG Ads hirdetéskampány létrehozása

()

Ebben az útmutatóban az eMAG Ads kampány manuális létrehozásának lépéseit mutatjuk be.

eMAG Ads kampány létrehozásához lépjen az eMAG Ads menüponton belül a Kampányok almenübe, és ellenőrizze, hogy biztosan rendelkezik kredittel a kampány létrehozásához.

 

Az eMAG Ads – Kampányok menüpontban kattintson a + Hozzon létre kampányt gombra. Ekkor megnyílik az eMAG Ads kampány beállítása ablak.

  1. lépés – Kampány beállítások

Itt adja meg a kampány nevét, kezdési és befejezési dátumát, a napi költségkeretet és a kampányban szereplő termékek megnevezését:

  • Nevezze el a kampányt – adja meg a kampány nevét;
  • Időszak – válassza ki a kampány kezdő és végdátumát;
  • Napi keret – adja meg a napi szinten kattintásszámra fordított maximális összeget;
  • A hirdetéskészlet neve – a hirdetett termékek csoportjának neve.

Megjegyzés:


Időszak
: Az aktuális dátumot kiválasztva azonnal indul a kampány.

Napi költségkeret: Az az összeg, amit napi szinten az adott kampányra költ. Az áfát nem tartalmazza.

  • A kampány lejártát követően 24:00 óráig már a kampány keretében nem kerülnek megjelenítésre hirdetések.
  • További kredit ráfordításával növelheti a napi keretet.

A mezők kitöltése után kattintson a Következő lépés gombra, hogy tovább lépjen a következő oldalra.

  1. lépés – Termékek hozzáadása

A + Hozzáad gombra kattintva adhat hozzá termékeket az adott kampányhoz. Minden termékhez külön beállíthatja az ajánlat (bid) összegét, de kampányszinten is beállíthat egy alapértelmezett értéket (default bid), azokra a termékekre vonatkozóan, ahol nem állított be külön összeget.

Alapértelmezett ajánlat – adja meg a kampány szinten alapértelmezett értéket;

Szűrőterület – a kívánt termékre kereshet az alábbiak szerint:

  • Termék neve;
  • ID, EAN, PNK, Part number azonosítók;
  • Kategória.

Lista – a kampányhoz való hozzáadás előtt az egyes termékek részleteit tekintheti át:

  • Kép – a termék fő képét mutatja;
  • Termék – itt megjelenik a termék neve, azonosítója, PNK-ja és termékkódja;
  • Készlet – a rendelkezésre álló termékmennyiségét mutatja;
  • Elérhetőség – a kiválasztott termék elérhetőségét mutatja: értéke raktáron, korlátozott készlet vagy hiányzó készlet lehet;
  • Eladási ár – megjeleníti az oldalon megjelenített eladási árat;
  • Kampányajánlat létrehozása / Create campaign bid – adja meg a kiválasztott termékre vonatkozó licit érték összegét.

Megjegyzés:

A bid / ajánlati összeg értékét kampány szinten és termékszinten is beállíthatja.

Termék szintű ajánlat (Create campaign bid oszlop): termék szinten adhatja meg az egyéni ajánlat értékét. Az érték a kampány során módosítható.

  • A termékre vonatkozó egyéni ajánlat értéke akkor kerül levonásra a rendelkezésre álló kredit összegéből, ha a vásárló a hirdetésre kattint, függetlenül attól, hogy végül megvásárolja a terméket vagy sem.

Alapértelmezett ajánlat: az az ajánlati összeg, ami az adott eMAG Ads hirdetéscsoport összes olyan hirdetéselhelyezésére érvényes, ahol nem adott meg egyéni ajánlatot termékszinten.

  • Miután hozzáad egy bizonyos terméket a kampányához, az eMAG javasolja az ajánlati értéket az ajánlati összeg mezőben, hogy növelhesse esélyeit a nagyobb kattintásszám elérésére.
  • A minimum ajánlati összeg érték 18 Ft, és minden hirdetésajánlatra vonatkozik, kivéve azokat, ahol egyéni ajánlatot adott meg termékszinten.
  • Ha a kampány során módosítja az alapértelmezett ajánlatot kampányszinten, akkor akkor a hirdetéscsoport minden eleme frissül az új értékre.

Végül, miután mindent megfelelően beállított, kattintson az Aktiválja a kampányt gombra.

Ha módosítani szeretné a létrehozott eMAG Ads hirdetéskampányt, kattintson a kampányok listájában a kampány mellett megjelenő Beállítások gombra.

A promóciós termékek megjelenítése

Az eMAG Ads hirdetési kampány létrehozásának eredményét közvetlenül az eMAG webhelyén ellenőrizheti. Azok a termékek, melyeket kiválasztott és betöltött az eMAG Ads promóciós kampányba, az adott kategóriába tartozó termékek adatlapján, a Promóciós termékek sávban jelennek meg.

Az újonnan létrehozott kampány segítségével növelheti a promóciós termékek láthatóságát, azon vásárlók körében, akik közvetlenül érdeklődnek az azonos kategóriába tartozó termékek iránt.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE