Az incidenssel zárult visszaküldési kérelmek aránya egyike a visszaküldési folyamatot monitorozó teljesítménymutatóknak, és az incidenssel lezárt visszaküldések számarányát adja meg az elmúlt 30 napban teljesített összes visszaküldési kérelemhez képest. A visszaküldési kérelmek abban az esetben kerülnek incidenssel törlésre, ha azok nem kerülnek lezárásra a beérkezéstől számított 14 naptári napon belül. A kérelmek kezelésének elmulasztása negatív hatással lehet a vásárlóval fenntartott kapcsolatra, és a vásárlási élményét is rombolja. A mutató értékével kalkulál a fő ajánlatot, vagyis a "buy button"-t meghatározó algoritmus. Emiatt is fontos, hogy a visszaküldési kérelmeket időben kezelje. Azonban az Incidenssel zárult visszaküldési kérelmek arányát nem befolyásolják az Ön által törölt kérelmek, abban az esetben, ha a vásárló nem küldte vissza a terméket a jogilag meghatározott 14 naptári napon belül, vagy ha egyéb, az eladónak nem felróható okból kerül sor a kérelem törlésére. Javaslataink Az incidenssel zárult visszaküldési kérelmek aránya teljesítménymutató optimális szintjének fenntartása érdekében azt tanácsoljuk, hogy…
Ha már van fiókja, Eladói belépés